Skocz do zawartości

Diagnostyka ABS - problem z lokalizacją złącza


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Rozróżnia się 3 rodzaje systemów ABS .

 

ABS 2S - bez możliwości wywołania kodów (system sterujący znajduje się koło fotela i drzwi kierowcy i nie posiada styków A i K w złączu diagnostycznym)

 

ABS 2E - z możliwością wywołania kodów. (system sterujący znajduje się koło fotela i drzwi kierowcy)

 

ABS 2EH - z możliwością wywołania kodów (system sterujący znajduje się w komorze silnika)

 

Aby wywołać kody, trzeba zewrzeć styki A i K w złączu diagnostycznym i następnie przekręcić kluczyk w stacyjce.

 

12-brak błędów

16-zawór elek/magn. przedn.lewego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu

[..ciach..]

56-linia transmisji danych-napięcie za niskie

No właśnie, wszystko pięknie opisane, tylko ja nie moge w swojej astrze F 95 zlokalizować tego złącza. Koło fotela i drzwi nie mam nic, rozbierałem to kiedyś i nie było żadnej skrzynki. W komrze silnika mam pompe ABS do której dochodzi duża wtyczka, jednak nie ma ona opisanych pinów.

Mógłby mi ktos podpowiedzieć?

Rozumiem, że tutaj nie ma nic do rzeczy złącze diagnostyki komputera silnika który ma u mnie złącze 16 pinowe?

 

Jeżeli nie ma na to rady to chciałbym kupić jakis interfejs do diagnozy m.in. ABS jednak na allegro nie znalazłem żadnego do astry 95 rocznik :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

"]

Rozróżnia się 3 rodzaje systemów ABS .

 

ABS 2S - bez możliwości wywołania kodów (system sterujący znajduje się koło fotela i drzwi kierowcy i nie posiada styków A i K w złączu diagnostycznym)

 

ABS 2E - z możliwością wywołania kodów. (system sterujący znajduje się koło fotela i drzwi kierowcy)

 

ABS 2EH - z możliwością wywołania kodów (system sterujący znajduje się w komorze silnika)

 

Aby wywołać kody, trzeba zewrzeć styki A i K w złączu diagnostycznym i następnie przekręcić kluczyk w stacyjce.

 

12-brak błędów

16-zawór elek/magn. przedn.lewego obwodu hamulca-uszkodz. zaworu

[..ciach..]

56-linia transmisji danych-napięcie za niskie

No właśnie, wszystko pięknie opisane, tylko ja nie moge w swojej astrze F 95 zlokalizować tego złącza. Koło fotela i drzwi nie mam nic, rozbierałem to kiedyś i nie było żadnej skrzynki. W komrze silnika mam pompe ABS do której dochodzi duża wtyczka, jednak nie ma ona opisanych pinów.

Mógłby mi ktos podpowiedzieć?

Rozumiem, że tutaj nie ma nic do rzeczy złącze diagnostyki komputera silnika który ma u mnie złącze 16 pinowe?

 

Jeżeli nie ma na to rady to chciałbym kupić jakis interfejs do diagnozy m.in. ABS jednak na allegro nie znalazłem żadnego do astry 95 rocznik :mrgreen:

 

Raczej ma złącze 16 pinowe, masz wyprowadzone na pin 12- ABS jeśli masz taki pin...)

poniżej 95 w oplu nie było migów do abs wiec tylko pozostaje fejs...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sprawdziłem w techu i przy odczycie błędów ABS każe wpiąć sie w pin 3.

Tak, że sądzę, że trzeba zewrzeć pin 3 z pinem 4, lub 5, bo oba są masowe.

Pin A to tez masa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przed chwila probowalem, zwarlem 3 i 4, wladam kluczyk, przekrecam 2 razy kontrolki sie zapalaja (w tym abs) i gasna i nic nie miga. 3 i 5 to samo :mrgreen:

 

A jaki moglbym kupic do tego interfejs?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz pisałem nie ma migów poniżej 96 w absie .. Nie ma co zwierać (i dobrze ze jest opto) bo już by było po kompie...

 

A jaki masz problem z tym ABS-EM... ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam problem taki, ze sie zapala co chwile i wylacza, chce wiedziedziec co mam wymienic, polaczenia, czujniki sprawdzalem omomierzem itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"]Mam problem taki, ze sie zapala co chwile i wylacza, chce wiedziedziec co mam wymienic, polaczenia, czujniki sprawdzalem omomierzem itp.

W zeszłym tyg. miałem na tapecie omegę 96 tds. objaw świecenie lampki.

Pomogło polutowanie od nowa przekaźników i złączy w sterowniku.. tam jest taka dziwna kanapka(podobno nierozbieralna) podobno bo ja ja rozciąłem i poskładałem od nowa... jak narazie gra.

 

do sterownika można by sie dobrać fejsem na maksie 232 chyba najprościej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

do sterownika można by sie dobrać fejsem na maksie 232 chyba najprościej

A co to oznacza? O jaki dokladnie interfejs chodzi bo nie wiem jaki mam kupic?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności