adam1954 Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Ja mam podane tak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91331-b%C5%82%C4%85d-p1405-egr-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-727952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharky Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Sama wtyczka tak rzeczywiście wygląda, jednak pin nr 3 nie jest wykorzystywany. Z powodu natłoku różnych innych zadań zmierzyłem jeszcze oporność pomiędzy pinami 1-5 gniazda egr, wynosi 9.8ohm, czyli OK. Niestety, nie zmierzyłem drugiej wtyczki. Co zaobserwowałem, w dniu wczorajszym silnik podczas jazdy ok. 5km pracował poprawnie i nie zaświeciła się kontrolka z "kluczykiem". Oczywiście nie świadczy to o tym, że błędu nie ma, ale z powodu braku czasu nie odczytywałem błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91331-b%C5%82%C4%85d-p1405-egr-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-728043 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharky Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 W dniu 27.11.2020 o 12:22, Sharky napisał: Sama wtyczka tak rzeczywiście wygląda, jednak pin nr 3 nie jest wykorzystywany. Mały update do tego tematu. Sprawdziłem, pin nr 3 we wtyczce jest nieobsadzony, więc nie ma możliwości zrobienia pomiarów. Przez ostatnie dwa dni jazdy kontrolka już się nie zapaliła, jak również nie było zapisanych błędów w OP-COMie. Miałem to nawet już tak zostawić, jednak po lekturze znalezionej w sieci i yt okazało się, że taka naprawa wystarcza najczęściej na kilka miesięcy, po czym usterka niestety powraca. Postanowiłem wymienić mój zawór egr. Przez chwilę zastanawiałem się nad zakupem używanego ze stacji demontażu samochodów. Ceny używanych są różne i generalnie można już taki znaleźć w cenie do 100zł z zapewnieniem sprzedającego o 100% sprawności. Przeglądając sieć i filmiki na yt specjalnie zwracałem uwagę, przy jakim przebiegu ludzie mieli problemy z tym zaworem. Okazuje się, że pojawiały się już przy przebiegu 88kkm, jak również 120, 140, 225kkm itp. Z tego wniosek, że kupno używanego zaworu z nieznanym przebiegiem jest loterią w jego poprawnym działaniu na dłuższy czas. Trudno, postanowiłem kupić nowy oryginalny. Znalazłem w sklepie internetowym taki zawór w cenie 416zł i go zamówiłem. W dniu wczorajszym dokonałem wymiany i mam nadzieję, że problem już więcej nie powróci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91331-b%C5%82%C4%85d-p1405-egr-po-wymianie-rozrz%C4%85du/page/3/#findComment-728102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.