Gość KrzysztofastraIV Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Witam, jak w tytule wspomniałem w mojej astrze, którą przejrzałem przed końcem gwarancji, jest sporo ognisk rdzy na elementach ramy (przód pod zderzakiem i silnikiem). Rdza jest w miejscach spoin i widać ewidentne wady lakiernicze (kratery) których jest mnóstwo. Moje pytanie brzmi : Jak sformułować oczekiwania do ASO??? Wymiana elementów ? malowanie? Co będzie korzystniejsze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91349-rdza-w-miejscach-spoin-na-elementach-ramy-astra-iv-2018-ko%C5%84c%C3%B3wka-gwarancji/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzysztofastraIV Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91349-rdza-w-miejscach-spoin-na-elementach-ramy-astra-iv-2018-ko%C5%84c%C3%B3wka-gwarancji/#findComment-727888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Tzw trawers/sanki pod silnikiem. Raczej normalna sprawa, teraz tak nie widać bo zakładane są duże osłony. Można zgłosić może zabezpieczą dodatkową ochroną antykorozyjną. Jest to kawał żelastwa, który dopiero po wypadku spawany jest bardziej niebezpieczny jak zardzewiały. Jeśli ulegnie uszkodzeniu to wymiana na nowy albo używany nie bity.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91349-rdza-w-miejscach-spoin-na-elementach-ramy-astra-iv-2018-ko%C5%84c%C3%B3wka-gwarancji/#findComment-727890 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.