Skocz do zawartości

1.3 cdti za niskie ciśnienie na szynie?


Gość GrzesiekNowak

Rekomendowane odpowiedzi

Gość GrzesiekNowak

Panowie mam problem z corsa C 1.3 cdti.Na poczatku odpalała ciężko .Pomagało parę klapsów w zaślepkę z pompy paliwa w baku.

Wymieniłem pompę z baku na używaną.Nadal nie wiem czy jest dobra bo nie wiem jak sprawdzić jej ciśnienie.Wymiana pomogła na tyle ze auto lepiej zapala.

Niestety słychać głośną prace silnika i jak by nie równą na wolnych obrotach.

Odkreciłem czujnik z lewej strony listwy i wylało sie tylko troszke paliwa i raczej zerowe ciśnienie.

1 Pytanie czy na koncu tej listwy za czujnikiem powinno być wysokie ciśnienie?

Zaworu z prawej nie udało sie odkrecic bo pierwsza śruba poszła łatwo a druga oczywiście objechała.

2Jak teraz sprawdzić czy to zawór czy pompa?Bo rozumie ze idę dobrą drogą poszukiwań ciśnienia.

Do filtra paliwa pompa podaje ropę bo sprawdziłem wypinając przewód.

Mam zamiar wykrecić czujnik i go przepłukać.Rozumie ze to jakis elektromagnes który przy za duzym ciśnieniu zamyka kanal i puszcza na przelew.Moge go sprawdzic podpinajac napięcie ?

Bład P1190 i egr

Przed wymianą pompy w baku silnik chodzil równo.

Edytowane przez GrzesiekNowak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz cisnienie na szynie? Czy czysciles uklad paliwowy przy wymianie pompy?

Masz jakies wycieki? Mozliwosci jest sporo.

Moze sie zapowietrzac, moze zawor sie przycinac lub byc zasyfiony, jak z kompresja? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GrzesiekNowak
27 minut temu, Marcin 83 napisał:

Jakie masz cisnienie na szynie? Czy czysciles uklad paliwowy przy wymianie pompy?

Masz jakies wycieki? Mozliwosci jest sporo.

Moze sie zapowietrzac, moze zawor sie przycinac lub byc zasyfiony, jak z kompresja? 

Wydaje mi sie ze po odkreceniu lewgo czujnika z szyny powinno coś dać znać że jest tam duze ciśnienie.

Chyba dobrze rozumuje? ze szyna to ta rura z czujnikami i tam ma byc bardzo wysokie ciśnienie?

Nie ma go tam moge stwierdzić bez pomiaru i najpierw bede szukał czy to prawy zawór czy pompa.

Kompresje nie widze sensu sprawdzac skoro kilka dni temu dobrze auto jeździło.Problem jest od wymiany pompy w baku.

Lub zbieg okoliczności pociągnąl drugą awarie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci sie uklad zapowietrza to wymiana czujnikow i zaworow nic nie da. 1.3. Co do kompresji to z tego co doczytalem to i przed wymiana pompy ciezko zapalal

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, GrzesiekNowak napisał:

Wydaje mi sie ze po odkreceniu lewgo czujnika z szyny powinno coś dać znać że jest tam duze ciśnienie.

Chyba dobrze rozumuje? ze szyna to ta rura z czujnikami i tam ma byc bardzo wysokie ciśnienie?

Nie ma go tam moge stwierdzić bez pomiaru i najpierw bede szukał czy to prawy zawór czy pompa.

Kompresje nie widze sensu sprawdzac skoro kilka dni temu dobrze auto jeździło.Problem jest od wymiany pompy w baku.

Lub zbieg okoliczności pociągnąl drugą awarie.

:niie::|:|       .cisnienie  na listwie jest jak pompa cr pracuje :tak:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GrzesiekNowak

Dziekuje za próby pomocy ale miałem swoją wizję i auto wyglada że juz jest naprawione.

Na szynie byl brak wysokiego ciśnienia.Wskazywal na to bład p1190 oraz mój sposób czyli popuszczenie lewego czujnika i brak reakcji.Nic nie psikało nic nie syczało oraz wylała sie bardzo mała ilość ropy z szyny.

Moze tak ma być ale wątpie bo jak to ma palić na oparach i braku ciśnienia.

Odkreciłem prawy czujnik sterujacy ciśnieniem i przedmuchałem w miare delikatnie te 4 małe dziurki.

Auto chodzi normalnie.

Oczywiście pierwsza śruba poszła lekko a ta mniej dostepna z tyłu prawie sie objechała.Na szczęście miałem imbus który kupiłem przy walce z pompą i uratował sytuacje.( imbus łamany T40 castorama )

Przypuszczam ze za większośc problemów typu głośna twarda praca na wolnych obrotach lub przygaszanie bujanie obrotów i wiele problemów z odpalaniem jest spowodowane zapchaniem tego prawego elektro zaworu na listwie.

Pompę w baku też chyba niepotrzebnie wymieniłem.

Tak wiec zanim wymienicie wtryski i pompe wysokiego ciśnienia sprawdźcie ten zawór.

Za niskie ciśnienie i wtryskiwacze klepią obrzydliwie głośno tak jak by głowica i silnik miał sie rozlecieć.

Pozdrawiam.

 

Edytowane przez GrzesiekNowak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności