Skocz do zawartości

Coś mi brzęczy, elektrozawór?


Rekomendowane odpowiedzi

Moze to tylko tak Ci sie wydaje ze powyzej tej temp wywala checka. Skoro czysciles EGR, klapy zawirowań to mysle ze nie tu lezy przyczyna. Sprzwdz jeszcze czujnik cisnienia doladowania- moze zasyfiony jest. EGR zasadniczo dziala( otwiera sie) na wolnych obrotach.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-78268
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Zabralem sie za czyszczenie zaworu egr, po wyczyszczeniu sinik gasnie tak jakby bral lewe powietrze. Odpala na kilka sekund i gasnie... gumke zalożylem.... niewiem czemu gasnie. na zaworze bylo duzo nagaru

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-78116
Udostępnij na innych stronach

Odpala na kilka sekund i gasnie

Poszukaj tematów o zapowietrzaniu się silnika, a tak na marginesie to kiedy wymieniałeś przewody przelewowe/zwrotne.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-78053
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

to po odkreceniu zaworu EGR mogl sie silnik zapowietrzyc??

 

Może silnik sie zapowietrzyl bo robilem to na gorce przód byl wyżej??

 

Czy obrócenie auta o 180 stopni (przodem w dół) pomoże???

 

Odkąd mam te auto to jeszcze nie wymieniałem przewody przelewowe/zwrotne...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77937
Udostępnij na innych stronach

to po odkreceniu zaworu EGR mogl sie silnik zapowietrzyc??

to niema nic wspólnego z zapowietrzaniem się układu paliwowego

Czy obrócenie auta

o 180 stopni (przodem w dół) pomoże???

jeśli po dłuższym postoju zapali bez problemu to znaczy że cofa się paliwo

Odkąd mam te auto to jeszcze nie wymieniałem przewody przelewowe/zwrotne

proponowałbym wymianę

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77866
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

nigdy z odpalaniem niemiałem problemu, a przeważnie stawiam auto na górce przodem do góry. Auto stało kilka godzin silnik ostygł i zabralem sie za przeczyszczenie zaworu EGR noi juz niechce odpalic...

 

[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 15:58 ]

A może jest nieszczelne połączenie zaworu EGR z kolektorem?? I zasysa powietrze przez ta nieszczelnosc... co otym sadzicie?? Czy w dieslu jest tak samo ze jak zasysa lewe powietrze to silnik gasnie...

 

czy pomiedzy zaworem egr a kolektorem powinna byc jeszcze jakas uszczelka np blaszana?? (mam tylko uszczelke gumowa okragla)

moze to uszczelnic sylikonem wysokotemperaturowym??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77858
Udostępnij na innych stronach

Gość kgorka

wiecej niz pewne ze poruszales ktoryms przelewem ktory jest sparcialy, wymien na nowe a jak nie chce zapalic to delikatnie psiknij dezodorant jakikolwiek do dolotu powietrza a druga osoba niech w tym czasie kreci i zobaczysz ze odpali, no chyba ze wiesz jak sie odpowietrza to ok.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77710
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiecej niz pewne ze poruszales ktoryms przelewem ktory jest sparcialy.

To chodzi ci o te przewody które wchodzą do filtra paliwa???

 

Podejrzewam ze to jest przez nieszczelnosc pomiedzy zaworem EGR a kolektorem, oczyściłem powierzchnie styku zaworu z kolektorem i uszczelniłem sylikonem do wysokich temperatur dzis sprawdze czy to pomogło jak sylikon wyschnie.

Jak nie to biore sie za odpowietrzanie układu paliwowego...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77649
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o te przewody ktore wchodzą do głowicy pomiedzy przewodami wtryskowymi, czarne gumowe srednica 3,2 mm. jak pisales przewodow tych nie zmieniales jeszcze to sie nie zastanawiaj i je od razy wymien, ja wymienilem na takie 3mm przezroczyste, ciezko wchodzily ale warto bylo, przy okazji kup 3 trojniki plastikowe i bedzie ok.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77584
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności