wesol Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Moze to tylko tak Ci sie wydaje ze powyzej tej temp wywala checka. Skoro czysciles EGR, klapy zawirowań to mysle ze nie tu lezy przyczyna. Sprzwdz jeszcze czujnik cisnienia doladowania- moze zasyfiony jest. EGR zasadniczo dziala( otwiera sie) na wolnych obrotach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-78268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Zabralem sie za czyszczenie zaworu egr, po wyczyszczeniu sinik gasnie tak jakby bral lewe powietrze. Odpala na kilka sekund i gasnie... gumke zalożylem.... niewiem czemu gasnie. na zaworze bylo duzo nagaru   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-78116 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Odpala na kilka sekund i gasniePoszukaj tematów o zapowietrzaniu się silnika, a tak na marginesie to kiedy wymieniałeś przewody przelewowe/zwrotne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-78053 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 to po odkreceniu zaworu EGR mogl sie silnik zapowietrzyc?? Może silnik sie zapowietrzyl bo robilem to na gorce przód byl wyżej?? Czy obrócenie auta o 180 stopni (przodem w dół) pomoże??? Odkąd mam te auto to jeszcze nie wymieniałem przewody przelewowe/zwrotne...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77937 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 to po odkreceniu zaworu EGR mogl sie silnik zapowietrzyc??to niema nic wspólnego z zapowietrzaniem się układu paliwowego Czy obrócenie auta o 180 stopni (przodem w dół) pomoże??? jeśli po dłuższym postoju zapali bez problemu to znaczy że cofa się paliwoOdkąd mam te auto to jeszcze nie wymieniałem przewody przelewowe/zwrotneproponowałbym wymianę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77866 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 nigdy z odpalaniem niemiałem problemu, a przeważnie stawiam auto na górce przodem do góry. Auto stało kilka godzin silnik ostygł i zabralem sie za przeczyszczenie zaworu EGR noi juz niechce odpalic... [ Dodano: Nie Maj 09, 2010 15:58 ] A może jest nieszczelne połączenie zaworu EGR z kolektorem?? I zasysa powietrze przez ta nieszczelnosc... co otym sadzicie?? Czy w dieslu jest tak samo ze jak zasysa lewe powietrze to silnik gasnie... czy pomiedzy zaworem egr a kolektorem powinna byc jeszcze jakas uszczelka np blaszana?? (mam tylko uszczelke gumowa okragla) moze to uszczelnic sylikonem wysokotemperaturowym??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 wiecej niz pewne ze poruszales ktoryms przelewem ktory jest sparcialy, wymien na nowe a jak nie chce zapalic to delikatnie psiknij dezodorant jakikolwiek do dolotu powietrza a druga osoba niech w tym czasie kreci i zobaczysz ze odpali, no chyba ze wiesz jak sie odpowietrza to ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 wiecej niz pewne ze poruszales ktoryms przelewem ktory jest sparcialy. To chodzi ci o te przewody które wchodzą do filtra paliwa??? Podejrzewam ze to jest przez nieszczelnosc pomiedzy zaworem EGR a kolektorem, oczyściłem powierzchnie styku zaworu z kolektorem i uszczelniłem sylikonem do wysokich temperatur dzis sprawdze czy to pomogło jak sylikon wyschnie. Jak nie to biore sie za odpowietrzanie układu paliwowego...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 chodzi mi o te przewody ktore wchodzą do głowicy pomiedzy przewodami wtryskowymi, czarne gumowe srednica 3,2 mm. jak pisales przewodow tych nie zmieniales jeszcze to sie nie zastanawiaj i je od razy wymien, ja wymienilem na takie 3mm przezroczyste, ciezko wchodzily ale warto bylo, przy okazji kup 3 trojniki plastikowe i bedzie ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grz3g0rz Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Zaholowałem auto do warsztatu bo sam sobie nieporadze jak bede wiedział juz co jest to napisze... P.S. Dlaczego moje kato zostalo usuniete?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9181-co%C5%9B-mi-brz%C4%99czy-elektrozaw%C3%B3r/page/2/#findComment-77026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.