Skocz do zawartości

wariujące obroty!!! regulator cisnienia paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam mam vectre 1.616v "97 i mam zalozana instalacje gazową. nie chodzi mi rowno na wolnych obratach( na gazie) a jak jade i chce zwolnic to czasami zatrzymuje sie na 2000 obrotów. podobno to regulator cisnienia paliwa bo strasznie duzo paliwa mi pali i zawsze smierdzi paliwem. no i moc silnika nie jest taka jak powinna- jak trzeba wyprzedzic to naprawde musze sie zbierac.

czy moze wie jak to zrobic bo nie ma jazdy w miescie z tymi skaczacymi obrotami. pozdrawiam paweł

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9252-wariuj%C4%85ce-obroty-regulator-cisnienia-paliwa/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czy masz instalację gazową starego typu czy wtrysk sekwencyjny. Ja mam starego typu i mam podobne problemy, których nie da się zlikwidować. Należy się nauczyć jeździć takim czymś... Miałem również uszkodzony regulator ciśnienia paliwa ( ominąłem go obecnie) a objawem było duże spalanie, problemy z zapłonem, a elektronika ( sonda lambda) wskazywała zbyt bogatą mieszankę. Co do samych obrotów to koniecznie wyczyść silniczek krokowy!!! Ciut pomaga. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9252-wariuj%C4%85ce-obroty-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-277396
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi co ma regulator cisnienia benzyny do jazdy na LPG??

Takie wieszanie się obrotów na gazie to wina EGR.

Albo nowy, albo zaslepić.

 

steve, po prostu wyrzuciłeś regulator??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9252-wariuj%C4%85ce-obroty-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-277171
Udostępnij na innych stronach

Witam ja miałem vectre 1.6 16v z 91r. z gazem i też mi zaczęły głupieć obroty bywało tak że na postoju nagle podskakiwały same albo nie chciały zejść jak puszczałem pedał gazu , nie wiem czy był to zbieg okoliczności ale po około 3 tygodniach padła mi cewka po wymianie na nową było ok. Może to tyko zbieg okoliczności.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9252-wariuj%C4%85ce-obroty-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-277066
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja37[/b]

 

Regulator ciśnienia paliwa jest elementem trójwrotnikowym ( trzy wejścia-wyjścia). Jedno wejście zajęte jest przez "listwę wtrysków", drugie "idzie' do zbiornika a trzecie jest połączone gumowym wężykiem z wlotem do przepustnicy ( nie znam sie na samochodach dlatego przepraszam jeżeli coś źle nazwałem). W moim regulatorze pękła membrana ( tak twierdził mechanior) i do przepustnicy oprócz powietrzo szło paliwo!!!. Dlatego miało to związek z jazdą na gazie no bo przecież przepustnica jest jedna. Zrobiłem tak:

ten wężyk skierowałem zamiast do przepustnicy do zbiornika i niech się leje tam paliwo litrami ??? Działa od sierpnia 2007 a za regulator sklepikarz krzyknął 400 złotych :lol:

Pozdrawiam i dajcie spokój temu EGR-owi :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9252-wariuj%C4%85ce-obroty-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-276974
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

regulator cisnienia paliwa na własnie duzo do jazdy na lpg. pozniewaz po wymianie własnie tej czesci wolne obroty na gazie unormowały sie a wczesniej mi gasł jak stał właczony (okazało sie ze reg. cis. paliwa byl uszkodzony!!!). nie jestem mechanikiem i nie znam sie na tym tak dobrze ale widzie duzą zmiane po wymianie reg. cis. paliwa. strasznie duzo mi palil benzyny nawet jak jezdziłem na LPG i smierdziało paliwem jak przechodziłem obok. pozdrawiam

 

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2008 12:26 ]

aha za ten regulator zapłaciłem na szrocie 80 zł.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9252-wariuj%C4%85ce-obroty-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-276671
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Brawo Szabelek

 

A czy teraz lepiej samochód schodzi z obrotów na LPG ( np. po wysprzęgleniu)? Pozdrawiam i dzięki za podanie ceny.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9252-wariuj%C4%85ce-obroty-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-276651
Udostępnij na innych stronach

steve, twoja sytuacja jest dla mnie zrozumiała, dzięki za wyjaśnienie.

 

szabelek, ciebie nie rozumiem.

Patrzałeś na ręce gazownikowi?

Oni lubią swoje błedy "przykrywać" innymi usterkami.

Naprawdę poza taka ekstremalną usterką, jak pękniecie membrany paliwo nie ma szans dostać się do cylindrów.

Chyba, że ten przekaźnik odcinający wtryski ich nie odcina.

Oczywiście przekaźnik założony przez gazownika.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/9252-wariuj%C4%85ce-obroty-regulator-cisnienia-paliwa/#findComment-276608
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności