Gość ecotec Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Auto naprawione temat można zamknąć chyba kolega athloon sie ze mną zgodzi. w końcu to jego wóz...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Ok Jutro rano tak zrobie z tym kartonikiem i pomierze miernikiem i dam znac co wyszlo dzieki wielkie za rady pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 przeplywka oryginal, problem rozwiazany dzieki koledze ECOTEC okazalo sie ze ginie masa sygnalowa z kompa podawana na pin 2 na przeplywce, podpialem przewod pin2 (zolty) do masy w plastykowej oslonie przewodow znajdujacej sie nad wtryskami i jak reka odjal. Musze przyznac ze ECOTEC ma zaje.... doswiadczenie moj kolejny problem to rosnace obroty o okolo +500 po wcisnieciu sprzegła Ecotec mowil mi ze to przez wylacznik sprzegła, dzisiaj zabralem sie za jego odszukanie . Niby takie banalne dostac sie do bezpiecznikow i juz powinnien byc a tu zaskoczenie brak wylacznika i wtyczki. Znalazlem tylko plaska wtyczke z 7 przewodami zolty,czerwony, czarny , brazowy, szaro-zielony, niebiesko-zielony, szaro-czarny NIe wiem do czego jest ta wtyczka, wydaje mi sie ze czegos mi brakuje w aucie. Na schemacie sciagnietym z netu nie jest modul oznaczony S28 jako wylacznik sprzegla i regulator chyba predkosci. nie wiem czy kupic wylacznik cz tez bedzie potrzebne cos wiecej ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ecotec Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 ta płaska wtyczka to chyba od automatu świateł wer.skandynawska(domniemam) Co do teorii włącznika sprzęgła to pasuje jeszcze sprawdzić) czy był montowany w wersjach bez tempomatów. żeby nie szukać czegoś czego nie ma być (bo jest to tylko trop wg. mojej teorii)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 masz lub moze wiesz z kad sciagnac kompletny schemat do astry g z silnikiem x18xe1 ? postaram sie zrobic foto tej wtyczki, znalazlem ja przy wiazce elektrycznej idacej nad pedalami . Wtyczka byla przyklejona papierowa tasma i zaslepiona tasma izolacyjna, wydaje mi sie ze fabryka tak nie robi pewnie ktos cos modzil. wiesz moze w jaki sposob rozszyfowac VINa, poniewaz mam komputer z astru coupe x18xe1 byc moze ona miala tempomat i tzeba wylaczyc go w sterowniku. VIN to :WOLOTGF07YB005668   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaromir Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 WITAM! Niewiem co jest grane, robiłem pomiary przep..... i normalnie cuda 1- szary 10.19V+ 2-żółty 12.37V+ 3-zielono-biały 11.61V+ 4-czarny 13.75V+ a żółty to masa ?:)? serdeczne podziękowania dla kolegów za informacje !!! jaromir   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.