Gość daromz Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 1,9 CDTI 150 km. Ostatnio robią bardzo krótkie odcinki - 6-10 km. Kontroluję nasycenie dpf za pomocą dpf info. Na takich odcinkach nie uruchamia się sam i doszedł do 112% nasycenia. Zaświeciła się kontrolka świec żarowych i rozpoczęło się wypalanie dpf - było to widać w dpf info i po spalaniu. Niestety w pewnym momencie pojawił się żółty samochód i błąd P0380 i zakończyło się wypalanie po ok 8 km. Jechałem 3,5 tyś obrotów na drugim biegu - warunki drogowe na więcej nie pozwalały. DPF wypalił się do 76 %. Pytanie: - czy świece żarowe biorą udział w wypalaniu dpf a jak tak czy zawsze czy tylko w sytuacji po kilku nieprawidłowych wypaleniach lub tak jak u mnie aż się tak nasyci bo nie ma wcześniej warunków do jego wypalenia - czy uszkodzona świeca mogła przerwać proces - czy może jednak taka prędkość to były jeszcze złe warunki - chyba powinno się jechać min. na 3 biegu przy wysokich obrotach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/93262-czy-b%C5%82%C4%85d-p0380-mo%C5%BCe-przerwa%C4%87-wypalanie-dpf/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 Powinni się jechać przy mocnym obciążeniu. Wysoki bieg niskie obroty. Na aplikacji będziesz to ładnie widział po EGT. Powinno być w okolicy 600 stopni. Po tych obrotach i biegu to wydaje mi się że miałeś w okolicy 400   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/93262-czy-b%C5%82%C4%85d-p0380-mo%C5%BCe-przerwa%C4%87-wypalanie-dpf/#findComment-740172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.