Skocz do zawartości

Kiedy mam przełanczać na lpg


Gość PioGor

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lord_wiader

Ja dla przykladu mam II generacje i przelaczam po osiagnieciu progu 2300 obrotów. Temperatura odlączona, niezależnie jaka jest to przelacza się zawsze po osiągnieciu 2300 obrotów

Też tak mam, ale nie wiem przy jakich dokładnie obrotach bo nie mam obrotka... :D

Gdy parownik jest za zimny to wtedy silnik na wolnych obrotach gaśnie, dwa czy trzy razy miałem taką sytuację podczas naszej "srogiej" zimy. Wystarczyło przejechać jeszcze na benzynie z 200-300m i LPG... Teraz odpalam silnik, wycofuje sobie z podjazdu, chwile tocze się na jedynce, wpinam dwójke, kręcę silnik trochę wyżej i już jadę sobie na LPG. Niestety, przez tą rozkopaną i zakorkowaną Łódź spalanie wzrosło mi do prawie 14L/100!! mimo iż nie obciążałem mocno silnika i zapinałem biegi odpowiednio przy ~30, 40, 55-60km/h(dla porównania w zimę przy dynamicznej jeździe spalał mi ok 10,5L/100km). Odcinki które kiedyś pokonywało się w max 10min teraz pokonuje się nawet 3x szybciej.

Sorry za offtopic ale musiałem się wyżalić :evil:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

U siebie w Kadziu 1,6 mam ustawione na obroty... granica 2300

 

Aktualnie odpalam na benzynie, jak jest zimny to przez 0,5min zostawiam go włączonego na benzynie, później dodaje gazu żeby przekroczył 2300 i przerzuca sie sam na gaz wtedy ruszam...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guma70 niestety ktoś cię wprowadził w błąd masz dwie membrany i je też trafia szlak , odnośnie przełączania w 2 generacji instalacji gazowej czujnik temp jest jako opcja dodatkowa tzn. może byc,a równie dobrze może go nie byc ,jednakże wpływa to na żywotnośc reduktora , w instalacji sekwencyjnej czujnik musi byc zawsze,a temp przełączania zalecana to 30 stopni

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za niska na pewno nie będzie. Tak jak zauważyłem np. w instalacjach sekwencyjnych przełączenie na gaz często jest ustawione na temp. rzędu 30 do 40 st.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

Do założyciela tematu (i nie tylko) wiesz mnie też to drażniło pokonuje dużo krótkich odcinków a tu musiałem trochę pokonać drogi by przejść na gaz.A sie okazało ze miałem ustawione na 35 stopni tak jak Ty,teraz mi ustawili na 29 stopni i różnica znaczna na jałowym czekam jakieś 2 minuty (z rana temp na zewnątrz około 7 stopni),póżniej jedynka dwójka trójka,czwórka jakieś 15 sekund i przechodzi na gaz.

 

 

Ja mam inny problem czy rano czy w południe przez około pięć minut od odpalenia samochodu lekko szarpie ale tylko gdy zdejmuje nogę z gazu póki cisnę nogę na gaz to git.Po tych pięciu minutach już chodzi normalnie.Może to wina że gaz zimny ale czy to jest do wyregulowania.Dzieki z góry za pomoc....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności