Gość atb66666 Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 (edytowane) Przewody nie mają przerwy, dziś sprawdzone (odpięto od sterownika i spr. przejście). Wtedy zwarcia nie ma. Wyglądają dobrze i są suche. Spryskano Kontaktem. Po odpięciu czujnika też odpala (dziwne). Ktoś wie jaka powinna być wartość napięcia na pinie 2 po zapłonie? Obecnie jest 5 [V], wydaje mi się, że to jest zła wartość. Jutro wiązka będzie dokładnie jeszcze raz spr. żeby mieć pewność. Jak wykluczymy wiązkę, to potem spr. czujnik i wał, a na samym końcu sterownik. Edytowane 3 Lutego 2022 przez atb66666   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość atb66666 Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Drugi raz przewody spr. i nie ma przerw. Po rozkręceniu rozrządu klin na kole od wałka rozrządu wygląda dobrze (zdjęcia). Wymieniliśmy czujnik (BOSCH) i wyprostowaliśmy te wygięcie gdzie zaczytuje czujnik, plus pozbyliśmy się rdzy. Kontrolka i błąd zniknął. Teraz pojeżdżę i zobaczymy czy ten brak odpalania i ruszanie przewodami przy sterowniku miało coś wspólnego z tym czujnikiem czy to osobny temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość atb66666 Opublikowano 24 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2022 Witam wszystkich, Po dłuższym czasie brak problemów z kontrolką jak i brakiem odpalania. Najprawdopodobniej ruszanie wiązką przy sterowniku było przypadkiem albo powiązanym problemem. Obecnie ani razu nie było tak, że auto nie chciało odpalić i nie zapaliła się kontrolka. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.