Gość bartekmika87 Opublikowano 4 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Witam, pacjent Vivaro 2008 2.0cdti. Jakiś czas temu zaczął się cyrk z paskiem osprzętu. Wymieniony na nowy i po 100km znowu zaczął piszczeć. Wymieniona rolka, napinacz oraz pompa wody - alternator i sprzęgło alternatora pracują bardzo ładnie - reszta kół również bez oznak szumienia i piszczenia podczas obracania. Nowy pasek w zestawie i nadal pisk (im wyższe obroty tym głośniej). Po pryśnieciu wd40 pod pasek wszystko cichnie na dosłownie chwilę więc raczej reszta rolek jest w porządku. Po założeniu paska a'la materiałowego (droższego) - tragedia, natomiast po założeniu gumowego - pisku brak na wolnych obrotach - pojawia się tylko po dadaniu gazu. Miał ktoś taki przypadek i jakoś temu zaradził bo już mi się pomysły skończyły.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94105-vivaro-20cdti-114km-pisk-spod-paska-osprz%C4%99tu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 inne auto i inny silnik,batalia wygladala tak ze wszystkie rolki, napinacz, alternator, pompa wspomagania, kompresor klimy uzywka + lozysko i kolo pasowe walu zmienione a pasek piszczal po 2tys km, zalozylem pasek krodszy 2 cm od zalecanego do silnika i spokoj prawie 2 lata, moj pasek ma 250 cm wiec jesli masz 160 to centa krodszy kup   1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/94105-vivaro-20cdti-114km-pisk-spod-paska-osprz%C4%99tu/#findComment-745945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.