Skocz do zawartości

DPF - EGR


Gość WybuchoweBongo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość WybuchoweBongo

Cześć, stoję nad wyborem i potrzebuje porady

Mam możliwość usunięcia DPF w moim samochodzie Opel Corsa D 1.3 CDTI 75 KM ecoflex 2008, nie ukrywam że DPF w mojej Corsie ciągle się zapycha tak bardzo że są problemy podczas jazdy, dość że kopci mocno to brak mocy, potrafi w trasie spalać średnio 10 litrów, są problemy z uruchomieniem samochodu i niestety śmierdzi w samochodzie spalinami, stosowałem różne produkty od A do Z na chwile było O.K za chwilę znowu to samo, byłem na diagnostyce DPF zawalony 98 %, w V-Tech usunięcie DPF robią tak żeby był DPF ale pusty w środku i wyłączają w systemie, nie mam z tym doświadczenia bo to mój pierwszy diesel, zawsze jeździłem benzyną, koszty nie są małe ale to zrozumiałe patrząc że nic już nie jest tanie, zastanawia mnie tylko czy ktoś z was usuwał DPF i czy rzeczywiście jest lepiej ? samochód odzyskał moc, przyspieszenie, spalanie wszystko wróciło do normy ?, przegląd samochód przejdzie tym się nie przejmuje, zależy mi na odzyskanie mocy, spalania, komfortu jazdy i żeby nie śmierdziało bo już mam dość, samochód ma nalatane 230 500 km, dużo, ale nie mam zamiaru zmieniać samochodu do puki nie padnie. Jednak chciałbym mu jakoś pomóc żeby tak nie męczył się, jeżdżę krótkie dystanse często samo miasto maksymalnie 6 km od domu do miasta i ciągłe miasta, nie robię długich dystansów. Samochód do puki nie było problemów z DPF i ponoć z EGR było fantastycznie, w życiu bym nie pomyślał że diesel to taka dobra rzecz, autko potrafiło w małych trasach mało palić maksymalnie 3.8 średnie spalanie było to też czuć po tankowaniu. Dziś pali więcej niż poprzednie auto z silnikiem 2.0 benzyna, mocy mu brakuje, czasami szarpie z brakiem mocy, byłem i u mechanika ale mechanik jak mechanik ciągle coś więcej do roboty dlatego pojechałem do diagnosty sprawdził okazało się DPF i EGR. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach