Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Tak jak radziłeś przewody dziś zostały dokłednie sprawdzone i to nie ich wina,. inter też czysty i bez rozszczelnień, już sam nie wiem cco powoduje opuźnianie aż ok 500 obr momentu uderzenia turbiny... mam jeszcze jedno pytanko.........Czy otwarty termostat może powodować większe spalanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 nie wiem o co chodzi dokladnie... ale... przy turbinie powinien byc zawor podcisnieniowy ktorego sprawnosc powoduje lepsza sprawnosc turbiny... moze tu lezy problem? a moze pomieszalem i poplatalem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275726 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 otwarty termostat moze powodowac wieksze spalanie, bo zanim ci sie silnik nagrzeje jedziesz na zimnym, przy otwartym termostacie czas ten jest dluzszy niz przy normalnie pracujacym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275686 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 nie wiem o co chodzi dokladnie... ale... przy turbinie powinien byc zawor podcisnieniowy ktorego sprawnosc powoduje lepsza sprawnosc turbiny... moze tu lezy problem? a moze pomieszalem i poplatalem? Jak juz masz tak pisac to lepiej nic nie pisz. To jest silownik podcisnieniowy ktory steruje zaworem upustowym w turbinie nazywanym z angielskiego WG. Poprostu upuszacza spaliny napedzajace łopatki turbiny aby ograniczac obroty turbiny oraz max cisnienie doladowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 nie wiem o co chodzi dokladnie... ale... przy turbinie powinien byc zawor podcisnieniowy ktorego sprawnosc powoduje lepsza sprawnosc turbiny... moze tu lezy problem? a moze pomieszalem i poplatalem? Jak juz masz tak pisac to lepiej nic nie pisz. To jest silownik podcisnieniowy ktory steruje zaworem upustowym w turbinie nazywanym z angielskiego WG. Poprostu upuszacza spaliny napedzajace łopatki turbiny aby ograniczac obroty turbiny oraz max cisnienie doladowania. Piszesz o zaworze regulującym cisnienie doladowania jak sie domyslam. Nie wiem czy u mnie nie jest on zacięty, bo kruciec wychodzący zniego wysuwa się tylko 1-2mm po czym wraca na swoje miejsce(sprawdzałem przy uzyciu srubokreta) Czy związku z tym ów zawór może ograniczac turbine, bo u mnie bardzo slabo ją czuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275598 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Czy związku z tym ów zawór może ograniczac turbine, dudnej, tak może być i najczęściej jest Po prostu może być uchylony ,czyli nie domknięty .Jednak wyskakuje błąd najczęściej .P0400 W twoim przypadku polecam zmierzenie ciśnienia doładowania koszt nie wielki a spać można spokojnie .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275588 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Jak juz masz tak pisac to lepiej nic nie pisz. ale o co ci chodzi? pierwszy post pytajacego jest conajmniej wyjety z kontekstu... a moja niedokladna znajomosc tematu do ktorej sie przyznaje nie jest niczym zlym... no chyba ze twoim zdaniem jest... z tego co rozumiem ciagle otwarty tenze zawor moze ograniczyc efektywnosc turbiny wiec chyba mam racje w tym co napisalem? czy twoim zdaniem nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275558 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 witam.....brzoza ma racje...właśnie zlikwidowałem usterkę..zbyt duży przepływ i nieregularność tegoż małego urządzonka były powodem opuźnienia max momentu obrotowego w moim aucie...już jest git... Przy tech2 pokazało kilka cyferek 2, 223, 17, nie mogę znaleźć co ozaczają??chodzi o układ chłodzący..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 ale o co ci chodzi? pierwszy post pytajacego jest conajmniej wyjety z kontekstu... Najpierw nie wytrzymalem i musialem zareagowac na ten stek bzdur ktory nawypisywales w poprzednim moim poscie nasz to co napisaleś ładnie zacytowane. Posluchaj jeszcze raz jak sobie to przeczytasz. Nie rob wody z mózgu ludziom.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Jart - opisz jak ja zlikwidowałeś Może komuś sie to przydać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9441-max-moment-turbiny/#findComment-275525 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.