Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

Jakis czas temu w aucie rozleciał się alternator, zatarły się łożyska, urwało się sprzegięłko plus zatarte wszystkie rolki osprzętu. Kupiłem nowy Hella 120a, nowe rolki i po zamontowaniu nowy zaczął dymić po minucie. Okazało się, że jeden z dwóch przewodów masowych na nakrętkę 8 był złamany, zarobiłem go na nowo ale mam wrażenie, że dalej gdzieś jest problem bo nowy alternator dość szybko się grzeje. Może to wina tego, że na starym rozładował się praktycznie alternator i alternator jest teraz dość obciążony? Sprawdzałem masę akumulatora, klemy, przewód plusowy do alternatora i wydaje się być wszystko ok. Jednak 2 minuty po odpaleniu ta gruba szpilka na alternatorza, do której przykręcamy przewód plusowy robi się gorąca. Czy to normalne? Możliwe, że akumulator kończy żywot i robi zwarcie? Boję się, że nowy alternator szlag trafi. Odpinałem równiez sterownik świec bo czytałem, że on też potrafi robić zwarcie. Macie propozycje co jeszcze warto sprawdzić, od czego zacząć? Może miernikiem można to dobrze sprawdzić?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/95092-19-cdti-nowy-alternator-grzeje-si%C4%99/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności