Skocz do zawartości

Klapy wirowe, DPF egr


Gość Grzechu931225

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grzechu931225

Witam pacjent to astra j gtc z 2011 roku diesel 165 km . Problem dotyczy klap wirowych . Czy ktoś może powiedzieć czy to lepiej usunąć ? Bo podobno mogą się oberwać uszkodzić silnik . A jeżeli zdecydował bym się to usunąć to najlepiej z dpfem bo będzie się częściej zapychał a dopiero był na czyszczeniu dpfa .jak ten temat ugryźć ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapy musisz usunąć programowo i zaslepic. Wyłączenie DPF tak samo i mechanicznie i fizycznie , najlepiej u jednego magika wszystko robić żeby potem nie bujać się od jednego do drugiego 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności