Skocz do zawartości

Opel Astra J 1.7 Cdti 110 km ciepły silnik próba odpalenia bardzo nim szarpię


baksylwester9
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Marcin 83,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich 

wsiadając rano do auta auto zimne odpala bardzo dobrze jadąc do pracy dochodzi normalnie temperatura do 90 stopni dojeżdżając do pracy gaszę silnik nie ma żadnych wstrząsów silnikiem po jakimś czasie mniej więcej 20 min  próbuje odpalić samochód bardzo nim telepie i tak za czwartym razem odpali normlanie .

został podpięty pod komputer nie ma żadnych błędów . wymieniłem następujące części  filtr paliwa filtr po 4 tys km był czysty . czujnik położenia walu . Regulator ciśnienia paliwa ale to tez nie pomogło Silnik 1.7 Cdti 110 km Będę bardzo wdzięczny za podpowiedz 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by porównania zrobić live data na zimnym a potem na rozgrzanym i szukać anomalii ,będzie ciężko się dokopać do przyczyny, i tylko metoda wykluczania. Porównać ciśnienia, korekty i temperatury , może to nakieruje na dalsze kroki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem filmik na angielskich stronach gościu miał taki sam problem i wymienił akumulator ponieważ wysyłał złe komunikaty do sprzęgła i rozrusznika i też ma system start stop 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez to jest jakiś trop, przy systemie start stop jest inny regulator napięcia  i akumulator powinien być AGM , przed wymianą zalecił bym podjechanie na pomiar stanu akumulatora , bo nowy parę stówek kosztuje 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Tylko co oznacza że złe sygnały wysyłał , przy sprzęgle był by komunikat o nie wciśnięciu sprzęgła i rozrusznik by nie kręcił, ale elektroniki już tam tyle że nie zdziwię się nawet że akuś może tak siać zamęt 

A gdy już zapali to start stop działa jak wcześniej ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdzę ten akumulator stary jak coś to będzie trzeba wymienić dużo ludzi miało z tym problem . Jeszcze jeden czujnik jest do sprawdzenia czujnik ciśnienia paliwa 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawno przełożyłem od kolegi akumulator też z Opla  taki sam tylko kolega ma go dopiero 6 miesięcy  i odpalą świetnie jak jest nagrzany silnik po godzinie czasu zmieniłem na stary mój akumulator próba odpalenia na ciepłym szarpie silnikiem i gasnie więc już wiadomo o co chodzi .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny temat. Najbardziej Aku dostaje przy rozruchu na zimnym. Ale jak już wyżej pisałem w dobie inteligentnego ładowania akumulator potrafi siać zamęt przy praktycznie każdej usterce , udało się zrobić pomiar czy coś mu było ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byłem u mechanika zeby sprawdzic tylko kolega ma opla co zemną pracuje i tak z ciekawości wymieniliśmy 

Też słyszałem że najbardziej aku dostaje na zimnym ale ponoć na ciepłym jeszcze bardziej potrzebuje mocy rozruch jak sie ma START STOP ile w tym prawdy nie wiem nie jestem mechanikiem 

😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności