Skocz do zawartości

astra j 2012r 1.7 cdti 131 KM silnik kopci na bialo w fazie rozdrzewania


NIKO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z silnikiem,mianowicie w fazie rozgrzewania auto kopci, gdy juz nabierze temperatury,ewentualnie gdy wczesniej wylacze silnik problem znika.

mam tak od dluzszego czasu bez wzgledu na pore roku. 

Udalem sie do mechanika stwierdzil ze nalezy wymienic filtr dpf,wymienilem filtr wiadomo nie bylo to robione w aso problem pojawil sie po 2 dniach przy nowym filtrze!!!!

bez sensu!! udalem sie do kolejnego mechanika ktory stwierdzil ze nalezy bymienic dpf !!! na orginal albo poprostu mozna go wyciac!!! masakra jakas. udalem sie do kolejnego mechanika od razu diagnoza..... czujnik roznicy cisnien do wymiany oki wymienilem 2 dni pozniej problem wrocil!!!!! i teraz pytanie w czym PROBLEM..????? rece opadaj 

Nie jestem mechanikiem i nie znam sie na silnikach ale obstawiam ze preblemu nalezy szukac przed ukladem wydechowym!!! 

 

Mobstawiam ze mial ktos taki problem w koncu silnik bardzo znany i lubiany.

 

 Z GORY DZIEKI ZA JAKIES SENSOWNE INFO

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubywa płynu ? Kiedy ostatnio wypalał się DPF? Jak często się wypala ? Przy wymianie na nowy mechanik zaadoptowł go? Czy przy wymianie czujnika robił adaptacje ? Jakie jest EGT w czasie gdy kopci ?

Czy taki lubiany.... To bym się mocno zastanowił.?

A stary filtr mechanik sobie zostawił pewnie . Coś mi się wydaje że zostałeś nabity w butelkę 

Oni go jakość sprawdzali czy w ciemno strzelali ? (Pomijam fakt że nowy DPF trochę kosztuje a można go wyczyścić, a stary też trochę kosztuje i można go sprzedać ) a usunięcie go w tym motorze aż tak proste nie jest .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...