Skocz do zawartości

Brak turbo, dziwna praca n75


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Biała strzała 1.3cdti,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam kompletny brak mocy a turbo po regulacji. Podczas odpalania gruszka turbo wciąga się na maxa i tak zostaje do wyłączenia silnika. Sprawdziłem napięcie i ma stałe 12v nawet przy wciśnięciu gazu nic się nie zmienia. A chyba powinno to tak działać ze wtedy kiedy dodam gazu powinna sztanga od geometri sie podnosić nie wiem czy dobrze myśle ale to chyba jest jakaś wina elektryki. Zawór n75 wymieniłem na nowy i to samo a jak przy włączonym silniku podepnę od niego kostkę sztanga opada. POMOCY BO IDZIE SIĘ POCHLASTAĆ PRZY TAKIEJ JEŹDZIE a o wyprzedzaniu nie ma mowy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj tatko zjechał z wczasów , też brak mocy ,ta sama sytuacja ,auto jedzie jak bez turbo. Jutro będę grzebał Screenshot_20230429_103406.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie n75 padł , nie daje podciśnienia na out , lub robi to skokowo ,IMG_20230430_164938.jpg

Dziś jeszcze do turbiny będę chciał się dokopać, ale trzeba ściągać magistralę wody i nie wiem czy chce ją ruszać ? bo lata świetności to ona ma za sobą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to masz sprawę załatwioną. Ja zaraz będę sprawdzał czy zwarcie gdzieś na kablach może jest. Sprawdzę przejście od n75 do ecu i zobaczymy, mam nadzieje ze to nie ecu padl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym ECU się nie rozpędzaj, n75 ma stałe napięcie na wtyczce i jest sterowany masa , sprawdź czy masz ciągle podciśnienie na out i czy wezykow na odwrót nie założyłeś 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

No to sytuacja wyglada tak, sprawdziłem piny od n75 i na jednym jest 0,5 oma na minusowym a na plusowym 9,5 oma. Sprawdziłem map sensor i na każdym jest 0,5 to co może oznaczać ? Coś z kablem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie skończyło się na wymianie n75 na zamiennik nowy , a następnie na oryginał pierburga bo zamiennik przeładowywał turbinę (turbina też była wysypana )

Edytowane przez Marcin 83

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności