bary75 Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Witam. Auto Renault Trafic 2,0 dCI z 2010r. Mam pytanie. Czy orientuje się ktoś, jakie wartości musi mieć dobry oryginalny przepływomierz powietrza? Mi pokazuje na nowo zakupionej przepływce 50mg/suw (50 kg/h) - na wolnych obrotach. Chciałbym ją oddać do reklamacji ponieważ kolega mechanik mówił mi, że sprawna przepływka pokazuje wartość około 40mg/suw. Dodam, że u moich kolegów w Vivaro, Traficu, są wartości takie jak u mnie czyli około 50mg/suw na wolnych obrotach. Przepływka, którą kupiłem to 1)NGK 600 zł 2)Continental OE za 1050zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 18 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2023 50kg/h to raczej wyciety egr, powinno byc w granicach 38   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bary75 Opublikowano 19 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2023 19 godzin temu, wojtekcichy napisał: 50kg/h to raczej wyciety egr, powinno byc w granicach 38 Fakt, że EGR mam zaślepiony. Mój problem polega na tym, że Traffic 2,0 dCi z 2010r., ma za mało mocy, podczas ostrego przyspieszania czuć bardzo (ale to bardzo) delikatnie jakby gaz był "dodawany i odejmowany". Widać też czarny dym (niewielki). Tego dymu nie widać na biegu jałowym (obroty 4 tys/min i zero dymu - tylko pod obciążeniem). Co prawda korekty są : -0,8; -0,5; 1,1; 0,3 Wymieniłem zawór regulacji turbiny, przeplywkę, zaslepilem EGR i wyprogramowalem. Filtry wymienione. Auto chodzi cicho, zapala bez problemu. Tylko ten brak mocy (jak na około 140 koni po chip'e) i to dymienie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.