Demonik Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Witam. Mam błąd 1405 EGRu po wymianie rozrządu (świecie się chek). Opel corsa c 60/44 2005 rok 998 cm³ z10xep. Po tym błędzie była wymiana odrazu: egr (pierburg), przepływomierzu (bosch), wykonane czyszczenie przepustnicy. Niestety, już nie ma pojęcia co dalej robić. OPcom i resetować? Czy sprawdzić okablowanie? No do tego czasu (do wymiany rozrządu) wszystko było ok i EGR działał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/97937-egr-1405-z10xer/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek2020 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia EGR wymieniony na nowy? Błąd skasowany i wraca ? Pomierz stary i nowy egr jak możesz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/97937-egr-1405-z10xer/#findComment-802083 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonik Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 9 godzin temu, waldek2020 napisał: EGR wymieniony na nowy? Błąd skasowany i wraca ? Pomierz stary i nowy egr jak możesz EGR teraz stoi nowy pierburg. Błąd wyskakuje odrazu po skasowaniu. Silnik pracuje na obrotach jałowych nie równo. Niby ktoś naciska na gaz. Stuka. Drganie pod czas jazdy. Czasami panel pod czas jazdy zgasa i silnik zgasa. Na starym to samo po kilku dniach jazdy. Pierwszy dwa dni wszystko ok i nagle wszystko wraca. Spróbuję w tygodnia wszystko pomierzyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/97937-egr-1405-z10xer/#findComment-802105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonik Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Teraz mam inaczej podłączony EGR. Opis tut Nie wiem czy prawidłowo to jest zrobione   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/97937-egr-1405-z10xer/#findComment-802108 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogoes Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Ze schematu wygląda, że do nowej wtyczki trzeba przełożyć piny ze starej w sposób: A-1 (szary) B-4 (czerwony) C-6 (żółty) D-2 (biały) E-5 (niebieski) Oczywiście pod warunkiem, że EGRy są kompatybilne, bo tego ze schematu nie da się wyczytać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/97937-egr-1405-z10xer/#findComment-802111 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonik Opublikowano 14 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 17 minut temu, bogoes napisał: Ze schematu wygląda, że do nowej wtyczki trzeba przełożyć piny ze starej w sposób: A-1 (szary) B-4 (czerwony) C-6 (żółty) D-2 (biały) E-5 (niebieski) Oczywiście pod warunkiem, że EGRy są kompatybilne, bo tego ze schematu nie da się wyczytać. Dziękuję. Jutro sprawdzę. Bo muszę zamienić 3 i 4 piny miejscami. Mam nadzieję że z egr nic nie stało. Bo w jednym napięcie ~0.3v a w drugim 5v niby.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/97937-egr-1405-z10xer/#findComment-802112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonik Opublikowano 15 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Wszystko podłączone. Teraz nie ma błędu 1405. Teraz mam błędy: p0300, p0301, p0302, p0303 ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/97937-egr-1405-z10xer/#findComment-802118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.