Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Marcin 83 napisał:

, i ręce z funkcją wyłączenia telepania 

Walnąć lufę i przestaną się trząść. ?

 

55 minut temu, Marcin 83 napisał:

 

 

Edytowane przez Mery 11
popdwójny wpis

 

51 minut temu, Marcin 83 napisał:

Hot , lupa , i ręce z funkcją wyłączenia telepania ?

Oj tak dokładnie , bez sety i galaretyy ni epodchodzić ?

 

Ogarnąłem temat świecenia kontrolek na desce. Tak jak przypuszczałem, uszkodzeniu uległy kości na płycie głównej licznika. Na foto zaznaczone na czerwono. Na żółto zaznaczona pamięć / EPROM/ z niej można wyciągnąć car pas i sprawdzić kilometry. Przyczyna była błaha wynikająca z chęci dodania jednej kontrolki więcej. Nadmienię, że to nie moja Mery, tylko przyjaciela. Ja mam w benzynie on w dieslu, jak było widać po liczniku. Licznik w dieslu ma, na obrotomierzu 6 tys. obrotów jak wiadomo, diesel. Fakt robiłem mu zmianę podświetlenia. Działało i działa do tej samej pory. Mianowicie, sam wywołał usterkę, chciał dodać kontrolkę niezapiętych pasów. Sprawdziłem na starym liczniku rzeczywiście. Po włożeniu żaróweczki podświetlania wywala od razu inne kontrolki, na stałe święcąc, tak jak pokazałem na początku posta. Ale zrobione, zakupił używkę zgodne numerami swojego licznika. Po wylogowaniu i zalogowaniu jego car pasem i wprowadzenie jego kilometrów jest ok. Temat zamknięty

licznik2.jpg

 

29 minut temu, Mery 11 napisał:

Po włożeniu żaróweczki podświetlania wywala od razu inne kontrolki, na stałe święcąc

Trochę to dziwne bo skoro miało być może w jakiejś tam wersji to po włożeniu żarówki aż tak agresywne działanie nie powinno być. Owszem powinna co najwyżej świecić kontrolka czy pasy są zapięte czy nie.
Ale tak myśli tylko blondynka ?

 

11 minut temu, Navia napisał:

Trochę to dziwne bo skoro miało być może w jakiejś tam wersji to po włożeniu żarówki aż tak agresywne działanie nie powinno być. Owszem powinna co najwyżej świecić kontrolka czy pasy są zapięte czy nie.
Ale tak myśli tylko blondynka ?

 

Agresywnie zadziałała żarówka. Sprawdziłem na uszkodzonym liczniku, w którym nie działał prędkościomierz i obrotomierz. I zrobiło się to samo co przyjacielowi.Dla mnie jest to też dziwne ale jak widać możliwe. Może jest inne okablowanie, na pewno. Bo w zatrzasku pasa jest tylko jeden przewód.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności