Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam W moim autku pali się kontrolka [shadow=red]Engine[/shadow] , po przejachaniu paru metrów zapla się i auto traci na mocy. Podjechałem więc na kompa , facet sprawdził powiedzial co szwankuje i wskazał mi tą cześć - przez to wszystko zapomniałem jak się ona nazywa( CHYBA BYŁO TO EGR ) - ale wygłada tak- są to takie dwie okrągłe blaszki , podłaczone przewodem - i wiem że są od powietrza - wiem ze ktoś napewno będzie miał zwałe z tego co napisałem ale mi do śmiechu zbytnio nie jest Zachodzi teraz pytanie - jak nazywa sie dokładnie ta część, żebym mogł jak człowiek skoczyć do sklepu , czy to napewno może być przyczyną usterki . Na co mam uważać przy wymianie , na co zwrócić uwagę itp. No i ogolnie co mam sprawdzac zeby wykluczyć różne usterki Bedę bardzo wdzięczny za pomoc szczególnie że nie ma kto mi poradzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9801-engine-i-wynik-wizyty-na-kompie-astra-ii-20-disel/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Czy to to? http://www.allegro.pl/item343692531_opel_astra_ii_zafira_2_0_dti_100km_zawor_egr.html Zawór ten znajduje się na silniku z przodu. Czy ten mechanik dobrze Ci to zdiagnozował? Jak widzisz koszt zaworu jest znaczny. Wiem, że można to czyścić. Prawie każdy z nas 2.0 DTI lub DTL miał już z tym zaworem problem. Ja też - ale problem sam ustał - ten typ tak niestety ma. Natomiast z wymianą nie powinieneś mieć problemu. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9801-engine-i-wynik-wizyty-na-kompie-astra-ii-20-disel/#findComment-272638 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 . Na co mam uważać przy wymianie , na co zwrócić uwagę itp. No i ogolnie co mam sprawdzac zeby wykluczyć różne usterki Szanowny kolega tak zwraca uwagę że nawet wytyczne z serwisu nie pamięta ! Więc lepiej oddać ten samochód w ręce dobrego mechanika!! Z oznaczeniem swojego silnika tez będzie pewnie problem. A te części czyli EGR diametralnie się różnią Między XDTL a YDTH Ponadto wymianie i czyszczeniu są obszerne tematy Wpisać w szukajce i po kłopocie!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9801-engine-i-wynik-wizyty-na-kompie-astra-ii-20-disel/#findComment-272610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 ok rozumiem ale mam pare pytań na które np szukałem szukałem i nie znalazłem zbytnio odpowiedzi: Zaślepienie zaworu EGR ?? hmmm na czym to polega - jak to zrobići jaki skutek to ma przynieść Jak sie upewnic ze EGR jest ok lub może szukać czegoś innego ?? Jak dobrze wyczyścic EGR - mam wytrzeć tylko ten tłoczek na dole ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9801-engine-i-wynik-wizyty-na-kompie-astra-ii-20-disel/#findComment-272391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 danio475, chyba kolega brzoza sie wyrazil precyzyjnie zebys poszukal. Co Ty sobie myslisz ze bedziemy za kazdym razem wskaztwac gdzie to jest? Zdobadz sie na odrobine wysiłku i poszukaj. Temat walkowany wielokrotnie. Jesli jestes taki slaby w temacie mechaniki samochodowej to lepiej nie zabieraj sie za takie proste czynnosci jak EGR bo jeszcze cos sknocisz. Tak amoja mala rada. Moze jestem surowy ale to dla Twojego dobra no i naszego forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9801-engine-i-wynik-wizyty-na-kompie-astra-ii-20-disel/#findComment-272386 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.