karloslsx Opublikowano 29 Lutego Udostępnij Opublikowano 29 Lutego (edytowane) Witam, pacjent zośka B 1.9 CDTI 100 KM 2007 r podczas jazdy przy przyspieszaniu nagły spadek mocy, auto gaśnie zapalam i problem tymczasowo znika. Brak błędów na opcomie podejrzenie jest na pompie lub turbo ale na razie chce powykluczac inne duperele. Może ktoś miał podobny problem i chętnie się podzieli opinią. Zamieszczam filmik przy 5 sekundzie widać jak odcina. Edytowane 1 Marca przez karloslsx   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek2020 Opublikowano 1 Marca Udostępnij Opublikowano 1 Marca Tak jakby pompa gubiła ciśnienie? Tudzież go nie generowała?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloslsx Opublikowano 1 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca (edytowane) Dziękuję za odpowiedź @waldek2020 chciałem sprawdzić wakumetrem na przewodach tylko muszę jakoś to spiąć (jakiś pomysł?) a na chwilę obecną nie mam czasu może w przyszłym tygodniu się uda. Wyskoczył mi błąd P0520-04 czujnik ciśnienia oleju ale z tego co pamiętam już kiedyś go miałem olej w normie. Dodatkowo zauważyłem że komputer przekłamuje normę spalania a mianowicie mocno ją zaniża. Edytowane 1 Marca przez karloslsx   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek2020 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Waku to podciśnienie chyba mierzy a ty chciałbyś zmierzyć ciśnienie paliwa po wysokiej stronie - a to nie byle czym i jeszcze trzeba pod któryś wtryskiwacz się wpiąc. A nie cieknie ci pompa CR?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Ciśnienie sprawdzi przecież na kompie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek2020 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca no to widzi że go nie generuje - może być jeszcze czujnik więc go podmienić a jak nie to sprawdzić już czy zestaw naprawczy jest i kupować i regenerować pompę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloslsx Opublikowano 2 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca Witam, @Marcin 83 i dziękuję za zainteresowanie. Odłączyłem wtryski i przekręciłem kluczyk. Ma ktoś link do filmiku jak dojść do pompy przestudiuje i postaram się wrócić do tematy w przyszłym tygodniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek2020 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Wstaw zdjęcie silnika, szukaj oznaczeń na pompie CR czyli od niej wychodzi na listwę wtryskową paliwko.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 2 Marca Udostępnij Opublikowano 2 Marca Pompa jak popatrzysz na rozrząd to lewy górny róg . Sprawdź czy w filtrze nie masz opiłków , i w jakim stanie filtr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloslsx Opublikowano 2 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca @Marcin 83 filtr paliwa wymieniałem tydzień temu zużyty filtr przeciąłem na pół i sprawdziłem nie było widać rządnych opiłków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.