BartoszWuu Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia Witajcie kochani. czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i znalazł rozwiązanie ? wspomaganie kierownicy nie generuje żadnych błędów i ogólnie jest sprawne. mam wrażenie że w cieplejsze dni lub po dłuższej jeździe w korkach gdy auto się mocno nagrzewa to wspomaganie drastycznie słabnie. Zimą i przy niskich temperaturach na nierozgrzanym samochodzie wspomaganie jest o wiele przyjemniejsze. Bez problemu można jednym paluszkiem na parkingu kręcić. A przy temperaturach otoczenia sięgających 28° stopni po dłuższej jeździe trzeba włożyć dużo siły w kręcenie kierownicą. płyn wspomagania zapobiegawczo wymieniono w ostatnim czasie nie przyniosło to jednak żadnej zmiany. od czego zacząć i gdzie szukać rozwiązania? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia Być może pompa a raczej jej elektronika ma końcówkę , trochę roboty jest żeby ją wyciągnąć i sprawdzić czy nie jest silnik i płytki zalane , zawilgocone   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszWuu Opublikowano 7 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia Sprawdzę jeszcze w najbliższym czasie wiązkę i wtyczkę pompy. Może korozja na stykach albo przypalony przewód. w sumie im wyższa temperatura tym wyższa oporność. jak nie pomoże to chyba lepiej odrazu kupić pompę po regeneracji   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.