Skocz do zawartości

bartek78

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bartek78

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    mazowieckie
  • Model
    Opel Astra IV
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Mi patent z WD40 pomógł (przynajmniej póki co). Dzieki
  2. co do ceny to mój mechanik pod Warszawą (nie w ASO) za samą robociznę przy wymianie oleju, świec, filtrów oraz za demontaż zbiornika wziął 240zł.
  3. poniżej obiecane zdjęcia i rysunki anatomiczne zbiornika jakie dostałem w ASO opla (przegroda to numer 17 na rysunku). niestety Panowie mechanicy widzieli tą przegrodę pierwszy raz w życiu i nie bardzo mogli pomóc. aby się dobrać do zbiornika niestety trzeba było go zdemontować bo nie ma otworu rewizyjnego pod siedzeniem. u mnie te stuki było słychać przy wyłączonym silniku, sądziłem, że to odkształca się zbiornik z powodu różnicy ciśnienia między zbiornikiem a atmosferą.
  4. cześć mam astrę 1,6, 115KM, 2010, 5drzwiowy hatchback, LPG miałem ten sam problem, chlupotanie, pykanie po zatrzymaniu, syczenie po odkręceniu zbiornika, po nagłym hamowaniu jakieś szurające dźwięki ze zbiornika, dziwne wskazania kontrolki poziomu paliwa (po przejechaniu 50km w ciągu 2godzin, wskazania poziomu paliwa były od pół baku do pustego, w końcu jazda się skończyła na środku skrzyżowania z pustym bakiem). pojechałem do mechanika, zdemontował zbiornik, wyciągnął z niego przegrodę składającą się z dwóch białych plastikowych części i dwóch sprężynek, połączonych w sposób umożliwiający wzajemny ruch tych przegród. mechanik nie był w stanie stwierdzić ani jak to było zamontowane ani specjalnie po co. jak to obejrzałem okazało się, że pękły zatrzaski i pewnie to było powodem rozsypania się tego. jak na razie, od tygodnia, jeżdżę bez tej przegrody, efektów dźwiękowe ustąpiły i brak efektów ubocznych. dziś auto zostawiłem w serwisie oplowskim (z innego powodu), jak im powiedziałem o tej przegrodzie to nie wiedzieli co to, może przy odbiorze czegoś więcej się dowiem. może to miało za zadanie ograniczać swobodne przelewanie się paliwa, może przy prawie pustym zbiorniku, na zakrętach coś zacznie się dziać, a że mam LPG to zanim wyjeżdżę tą benzynę to trochę czasu minie. później wstawię zdjęcia tej przegrody, bo w necie nigdzie czegoś podobnego nie widziałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności