Skocz do zawartości

wesol

Forumowicz
  • Postów

    6 262
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    74

Ostatnia wygrana wesol w dniu 14 Lipca

Użytkownicy przyznają wesol punkty reputacji!

Reputacja

150

O wesol

  • Urodziny 27.07.1979

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zgl
  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    BLS+ i CAYC+ 2SZT
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tryb transportowy chyba nie wyłączyli w salonie.
  2. Opcomem wylądujesz błąd, względnie odczytasz po skasowanie jaki się pojawia i tyle. Pasek etrnatora nie z tym nic wspólnego.
  3. Gdzieś mam chyba taki bezpiecznik termiczny. Zazwyczaj ludzie dawali nieco mocniejszy w sensie z wyższa temperatura albo nawet po prostu mostkowali pomijając go. Tak naprawdę to nie wiem czy on jest tam potrzebny.
  4. Sprawdź faktycznie czy tam jest sprężarka z cewka. Jeśli jest to ja bym stawiał na problem leżący w osuszaczu. Jeśli jest w tym aucie kompresor bez cewki tylko z zaworem wydajnosciowym to duża szansa że on się zacina. I na zawór wydajnościowy i na cewkę sprzęgła możesz na testy podawać napięcie 12v z jakiegoś akumulatora za pomocą kabli zewnętrznych. Wtedy też będziesz mógł usłyszeć czy cewka klika klei sprzęgło a zawór wydajnościowy też powinien cyknąć. Zawór pobiera prąd około 1 ampera a cewka znacznie więcej ale nie pamiętam czy czasem nie około 7 amper.
  5. Ja bym podał paliwo bezpośrednio na pompę cr. Może gdzieś nie dostaje paliwa bo się zapowietrza.
  6. wesol

    Elektronika

    W drzwiach czasem nie ma anteny od bezkluczyka? Bo może ta antena coś szwankuje
  7. Hehe. Wiem bo szwagierka jeszcze ma mewe mimo że kupiła już chyba rok temu nowa skodę scale. Mewa dzielnie jeździ choć lekko postu kuje jeden wtrysk na zimnym. Te silniki w tych meriva h też dziwne bo 1.7 cdti 100 koni gdzie w tym okresie były astry h 1.7 i tam ten silnik nie występował. Bo w astrach były 80 i 100 konne a Boschu a mocniejsze to już japońskie wtryski. A mewa ma japońskie jak dobrze pamiętam i 100 koni.
  8. Meriva A to taki dziwny wytwór bo ani nie na can ani nie po analogu. Taki kundel trochę.
  9. Generalnie to dobry agm w aucie w którym uplywnosc jest disc niska to wytrzymuje nawet 10 lat. W moich obu touranach aku wytrzymały po 10 i 11 lat. To i tak by mogło być lepiej gdyby ktoś zadbał o te aku i wodę w nich uzupełniał.
  10. Zależy jak bardzo będzie trafiona uszczelka pod głowicą. Ja np swoim tdi pojechałem 330 km do Gdańska na Chiptuning i wróciłem. Nie butowalem jakoś mega mocno by mi płyn wywalało.i dojechałem i pojeździłem jeszcze dwa miechy zanim się zabrałem za robotę. Ale powiem Ci ze sam ściągnąłem głowice założyłem nwa uszczelkę i nowe tylko śruby. Całość wyszła mnie 200 zł bo uszczelka 100 zł i 100 śruby.. Że 115 koni zrobiłem początkowo na większej turbinę 160 koni a potem jeszcze włożyłem inne wtryski plus big turbo i pękło 205 koni i tak ganiałem parę lat. A po wymianie upg odkręca ja korek od zbiorniczka po jeździe ostrej było tylko malutkie pyknie cie gdzie wcześniej sykniecie większe jak przy otwieraniu coca coli. Wymiana termostatu nic nie da bo termostat już się nie psuje że jest całkiem zamknięty bo to nie polonez. Tak samo z korkiem i on jak trzyma ciśnienie to jest okej.
  11. Było się przejechać bo nawet na lekko podwyższony h obrotach to nie to samo co podczas jazdy pod obciążeniem. Żeby Ci to zobrazować to podam dane. Snik np diesla ma sorezanie około 28 barów. Teraz na jalowych obrotach ponieważ spalanie jest paliwo to wytwarza około 40 barów na cylindrach. Teraz z pedałem w podłodze podczas jazdy to bywa ponad 400 barów bo jest dużo paliwa i dużo powietrza a wal korbowy ma opór w postaci oporu toczenia auta rze opory powietrza czy choćby masy i ładunku bo może jechać np pod górkę. Także różnica jest znaczna. Auto sprawdzane na postoju może nie wykazać uszczelki pod głowica zaś pod obciążeniem może pokazać naprawdę dużo.
  12. Polecam od baseus wszelakie kable i ładowarki. Dość dobra jakość w bardzo przyzwoitej cenie.
  13. Generalnie to jest to po prostu prosta sprawa. Ludzie czasami myślą że jak coś kupią nowe to musi być sprawne i dobre. Po pierwsze bywa tak że koło i docisk pasuje nie zawsze w dowolnej pozycji. Zakładając na sucho widać że kołki ustalając nieraz lepiej pasują nieraz gorzej. Trzeba sobie to zaznaczyć i najlepiej oddać jeszcze taki zestaw do sprawdzenia wyważenia. Ja w życiu swoim kilka jednomadowych zestawów założyłem w różnych silnikach i było dobrze. I w 1.9 tdi i 2.0 hdi i 2.5 tdi. Dlaczego niektóre auta mają w standardzie jednomas inne nie? Czemu u mnie w touranach 1.6 tdi mam seryjne sztywne a to samo auto bez systemu start stop ma już dwumas? Czemu 1.6 tdi w golfie i passa i ma dwumas a Touran nie ma. Te same kody silnika i ta sama moc. Olel vicaro w 1.9 cdti i 2.5 cdti ma dwumas a to samo vicaro z 2.0 cdti ma jednomas. Dziwne nie? I skrzyni nie rozwala nie.
  14. 10w30 lub 40 i tak samo 5w30 lub 40. Firma dowolna tylko jak zawsze wymiana co 15 tys km nie później.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności