Skocz do zawartości

- - - - -

Czy rzeczywiscie bezkolizyjny???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   adi8krk7

adi8krk7
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 28 marzec 2010 - 10:07

a jak sprawdzić że będzie dobrze ?? kręcić kołem na dole czy u góry ???oczywiście po założeniu paska
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 Gość_andrzej_m55_*

Gość_andrzej_m55_*
  • Gość

Napisano 28 marzec 2010 - 10:13

Kołem pasowym zawsze obraca się wałem

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#23 OFFLINE   adi8krk7

adi8krk7
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 28 marzec 2010 - 10:17

dzięki to jutro zaczynam prace nad kadecikiem
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#24 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7541 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 marzec 2010 - 10:19

kluczem śruba w dolnym kole - obroty zgodnie z ruchem wskazówek zegara a przy sprawdzaniu kompresji - po wyjęciu świec - rozrusznikiem
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#25 OFFLINE   adi8krk7

adi8krk7
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 28 marzec 2010 - 13:06

mam jeszcze jedno pytanie skąd będę wiedział że jest źle coś i głowica jest do wymiany po czym to będę wiedział ??
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#26 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7541 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 marzec 2010 - 15:15

Jeśli nic nie będzie blokowało i potem kompresja na poszczególnych cylindrach będzie w normie, to będziesz mógł założyć że jest o.k.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#27 OFFLINE   adi8krk7

adi8krk7
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 29 marzec 2010 - 19:33

a więc połamało 8 koników i 2 sprężyny a dokł to co czyma sprężynę i teraz nasówa mi sie pytanie czy mozna to wymienić bez ściąganie głowicy całkowicie i czy koniki są samo regulowane czy czeba samemu je ustawiać ??
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#28 OFFLINE   ja37

ja37

    Super Spamerek

  • Zasłużony
  • 13215 postów
  • Lokalizacja
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:Z20LET+
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 29 marzec 2010 - 19:45

Jak połamało dźwigienki, to lepiej zobacz, jak wyglądają zawory.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#29 OFFLINE   adi8krk7

adi8krk7
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 30 marzec 2010 - 11:11

z tego co wiem to koniki są słabsze i tylko one poszły... więc jeszcze raz się zapytam czy można je wymienić bez ściągania głowicy ??
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#30 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7541 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 30 marzec 2010 - 14:12

pytanie czy mozna to wymienić bez ściąganie głowicy całkowicie

jeśli masz ściągacz - możesz
jeśli zdemontujesz wałek - możesz

czy koniki są samo regulowane czy czeba samemu je ustawiać ??


są popychacze/samo-regulatory hydrauliczne i nie trzeba

Konik może strzelił ale zawór mógł się podkrzywić - bo to one musiały w takim razie oberwać tłokami. Przy takim obrocie sprawy kolega ja37 dobrze podpowiada co należałoby zrobić.

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse