Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

błąd P0400-5A


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   krisi3

krisi3
  • Forumowicz
  • 430 postów
  • LokalizacjaDaleko
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 DTL 100 km CDTI,
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 03 marzec 2012 - 19:14

Witam wszystkich Panowie wiem że o tym błędzie i o zaworze ERG napisano już wiele lecz ja mam pytanie na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi wczoraj przy odpalaniu auta zapaliła mi się kontrolka auta z kluczykiem i zgasła dopiero po odpaleniu silnika sczytałem błąd i wyszło, P0400-5A rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego.Auto jeździ normalnie zbiera się jak zawsze nic się nie dzieje i tu moje pytanie czy to chwilowy błąd i można go zbagatelizować czy lepiej przeczyścić zawór i dopiero wykasować błąd.Pozdrawiam.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   tadekfo

tadekfo
  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z1.9DTL
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 04 marzec 2012 - 20:29

Witam wszystkich Panowie wiem że o tym błędzie i o zaworze ERG napisano już wiele

Jak przeczytałeś to wiele to zapewne wiesz, że trzeba się zająć problemem. Zawór się przycina i albo go wyczyścisz wraz z częścią elektryczną albo kupisz nowy.
  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   krisi3

krisi3
  • Forumowicz
  • 430 postów
  • LokalizacjaDaleko
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 DTL 100 km CDTI,
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 05 marzec 2012 - 17:37

W części elektronicznej to chyba tylko tą iglice się czyści ?
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   krisi3

krisi3
  • Forumowicz
  • 430 postów
  • LokalizacjaDaleko
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 DTL 100 km CDTI,
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 06 marzec 2012 - 21:29

Panowie znalazłem jeszcze info że warto przeczyścić boost sensor i przepustnicę czy są jakieś niespodzianki z tym związane czy raczej czysto mechaniczna robota.Pozdro.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   krisi3

krisi3
  • Forumowicz
  • 430 postów
  • LokalizacjaDaleko
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 DTL 100 km CDTI,
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 11 marzec 2012 - 18:58

Zawór przeczyszczony boost sensor też i co auto nie wchodzi na obroty muli dopiero powyżej 2000 obrotów co wcześniej było ok i wywaliło mi błąd ECN 22795b czy jest jakaś zasada zakładania tej metalowej podkładki czy inaczej się nie da założyć proszę o info ewentualnie o jakieś wskazówki co zrobiłem nie tak.I jeszcze jedno pytanko ile milimetrów ma wystawać iglica w elektromagnesie

Dołączona grafika

Użytkownik krisi3 edytował ten post 11 marzec 2012 - 19:16

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   tadekfo

tadekfo
  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z1.9DTL
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 marzec 2012 - 19:42

I jeszcze jedno pytanko ile milimetrów ma wystawać iglica w elektromagnesie

Ma wystawać ok. 1cm ma płynnie chodzić i nie zacinać się.
  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   krisi3

krisi3
  • Forumowicz
  • 430 postów
  • LokalizacjaDaleko
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 DTL 100 km CDTI,
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 11 marzec 2012 - 20:20

Wydaje mi się że u mnie ta iglica wystaje 5 mm a co do pracy to wciska się ale z oporem.Tylko teraz kwestia jaki ma być ten opór ja muszę wcisnąć wydaje mi się że mocno(palcem) tak czy inaczej jutro będę z tym walczył dzięki dla kolegi tadekfo za cenne info.Pozdro.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   krisi3

krisi3
  • Forumowicz
  • 430 postów
  • LokalizacjaDaleko
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 DTL 100 km CDTI,
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 16 marzec 2012 - 20:40

Panowie proszę o info P0400 - Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego
(5A) - Nie występuje,to znaczy że jest usterka czy jej nie ma.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   GrzECHO

GrzECHO
  • Zasłużony
  • 2493 postów
  • LokalizacjaPuławy/IRL
  • Model:Opel Vectra C
  • Silnik:Z19DT @155KM
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 16 marzec 2012 - 20:47

Nie występuje,to znaczy że jest usterka czy jej nie ma.

W danej chwili nie występuje.

Podłącz interfejs na włączonym zapłonie skasuj błąd i rusz w trasę jeżeli błąd się pojawi ponownie to wyswietli się -> Obecny
  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 OFFLINE   krisi3

krisi3
  • Forumowicz
  • 430 postów
  • LokalizacjaDaleko
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.9 DTL 100 km CDTI,
  • Nadwozie:Kombi
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 16 marzec 2012 - 20:50

A jak wyświetli się jeszcze raz że nie występuje? to co to może oznaczać?

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse