Skocz do zawartości

Drgania silnika na biegu jałowym


Gość jahu_blsuzcz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jahu_blsuzcz

Jescze odnosnie spadku mocy.

Mam rowniez wrazenie jakby na tym samym biegu potrzebowal wyzszych obrotow do osiganiecia tej samej predkosci w porownaniu z wczesniejszym stanem.

Wiem ze to dosc dziwne i subiektywne ale takie mam odczucie. Moze kogos nakieruje na jakis pomysl.

 

Pozdrawiam i prosze o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam rowniez wrazenie jakby na tym samym biegu potrzebowal wyzszych obrotow do osiganiecia tej samej predkosci w porownaniu z wczesniejszym stanem.

to by świadczyło o slizganiu się sprzęgła...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jahu_blsuzcz

to by świadczyło o slizganiu się sprzęgła...

 

Moze i masz raceje ale popatrzylem na objawy slizgania to raczej watpie chyba ze to bardzo wczesna faza.

 

sprawdz kolo pasowe na wale glownym co napedza osprzet jak altek,klima itp. Zazwyczja za takie drgania ono odpowiada bo ma w sobie tlumik drgań.

 

Coraz wiecej o tym czytam i ogladam. Np. http://www.youtube.com/watch?v=Q2cpd9k-Qlw

Niestety ciagle nie wiem jak to sprawdzic z gory z podmaski nie wiele widac, pasek nie lata jakos super widocznie.

Jak jest jakis sposob bez podnoszenia auta to bardzo poprosze.

Dodam odrazu ze to nie moje auto tylko przyklad znalezion w sieci.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem drgania na wolnych obrotach włacznie z dziwną praca silnika po nagrzaniu sie ... pojechałem do mechanika za 50 zł. wyczyscił EGR włacznie z rozebraniem na czesci ... po drganiach ... niema sladu ! Silnik pracuje normalnie .. jesli chodzi o Z17DTR ... czyszczenie EGR jest dziecinne proste . oczywiscie teraz to wiem po wizycie u mechanika ... za rok ... dokopie sie do przepustnicy oraz dolotu

Edytowane przez Orbit

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jahu_blsuzcz

miałem drgania na wolnych obrotach włacznie z dziwną praca silnika po nagrzaniu sie ... pojechałem do mechanika za 50 zł. wyczyscił EGR włacznie z rozebraniem na czesci ... po drganiach ... niema sladu ! Silnik pracuje normalnie .. jesli chodzi o Z17DTR ... czyszczenie EGR jest dziecinne proste . oczywiscie teraz to wiem po wizycie u mechanika ... za rok ... dokopie sie do przepustnicy oraz dolotu

 

Dzieki za sugestie.

Moze i tak byc ze ten nowy egr co go mam zaledwie 3 miesiace byl wadliwy. Nie mniej az ciezko bylo by w to uwierzyc.

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za sugestie.

Moze i tak byc ze ten nowy egr co go mam zaledwie 3 miesiace byl wadliwy. Nie mniej az ciezko bylo by w to uwierzyc.

 

Pozdrawiam.

 

mialem podobna sytuacje... wymienilem egr na nowy po 3 tygodniach mi znowu zaczelo szarpac kopcic i nie rowno pracowac mysallem ze egr byl wadliwy, mechanik po dokladniejszych ogledzinach a nie tylko wymianie egr na nowy stwierdzil ze jest zasyfiony caly kolektor... zdjal i wyczyscil kolektor, jeszcze raz nowy egr i samochod chodzi ponad rok jak nowy ;] 0 szarpania kopcenia i innych syfow... ps. co najlepsze rozebral mi stary egr rozlozyl (byl od nowosci 2005 rok totalnie zasyfiony nawet na sprezynach w srodku) i jest w pelni szczelny i otwiera sie tak jak powinien wiec mam drugi na zapas jakby sie nowy zasyfil na nagla podmiane :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jahu_blsuzcz

mialem podobna sytuacje... wymienilem egr na nowy po 3 tygodniach mi znowu zaczelo szarpac kopcic i nie rowno pracowac mysallem ze egr byl wadliwy, mechanik po dokladniejszych ogledzinach a nie tylko wymianie egr na nowy stwierdzil ze jest zasyfiony caly kolektor... zdjal i wyczyscil kolektor, jeszcze raz nowy egr i samochod chodzi ponad rok jak nowy ;] 0 szarpania kopcenia i innych syfow... ps. co najlepsze rozebral mi stary egr rozlozyl (byl od nowosci 2005 rok totalnie zasyfiony nawet na sprezynach w srodku) i jest w pelni szczelny i otwiera sie tak jak powinien wiec mam drugi na zapas jakby sie nowy zasyfil na nagla podmiane :-)

 

Ok. Postram sie przy nastepnej wizycie w aso gdzie byl wymieniany zwrocic im na to uwage.

Nie mniej pamietam jakie byly objawy przed poprzednia wymiana EGR i sa zupelnie inne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość jahu_blsuzcz

Witam,

bylem wczoraj w ASO opla, do ktorego mam dosc duze zufanie. Ocenili ze te drgania na nadwozia to wina dwumasu ktory ma juz luzy. Zas przy tak ciezkim silniku i malej wadze auta to widac tym bardziej.

Takze wiesci kiepskie. Wymiana w aso bez sprzegla jakeis 4600.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności