Skocz do zawartości

Wydzielone z - ABS i jego naprawa w pigułce


Rekomendowane odpowiedzi

To już sprawdziłeś wszystko co możliwe, Możesz jeszcze sprawdzić czy indukuje się napięcie w czujnikach, ale to już nie ma wpływy jeśli kontrolka nie gaśnie.

Ostatnia deska ratunku to odpięcie akumulatora, jeśli dalej nic to spotkanie z Tech2.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

A z zapowietrzonych hamulców może wywalać ten błąd albo ze zużytych klocków ?? może z innym sterownikiem spróbować??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzenie i klocki nie mają wpływu. Szukaj kogoś w okolicy z Sintrą aby podmienić sterownik. Jak nie znajdziesz to możesz też jeszcze dla testu zamienić przednie piasty.

Jeśli zniknie prędkościomierz to będziesz miał 100% pewności co dolega Sintrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki za wskazówki. Przednia piasta ma troche luzu ale czujnik stawia opór i prędkościomierz też działa. To najpierw wymienie tą piaste i będzie widać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Dlaczego chcesz wymienić piaste ?

U mnie miernik też pokazywał że dobrze.

A jednak byl złamany przewód wewnątrz koszulki.

Z tym że po odpaleniu zgasła kontrolka, ale do pierwszego zakrętu.

Jeżeli licznik działa to lewe koło jest dobre.

Jeśli chcesz kombinować to podepnij prawą piaste do lewego przewodu. Podasz wtedy sygnał na licznik z prawego koła. Będziesz widział czy caly czas dobrze działa licznik.

Jak wszystko jest dobrze to chyba ten sterownik trzeba podmienić.

Jedziesz gdzieś blisko mnie ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piaste chce wymienic bo ma juz luz i delikatnie wyje. Sterownika poszukam na szrocie albo na all.... Bełchatów poza zasięgiem. A czujniki w tylnych kolach jak sprawdzic??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak się uda podmienić piny w wtyku sterownika, przyjrzyj się czy jest taka możliwość.

 

 

edit

nie sprawdzałeś czujników z tylu ?

Edytowane przez Kacper

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

U mnie miernik też pokazywał że dobrze. A jednak byl złamany przewód wewnątrz koszulki.

gdzieś przy samej piaście , czy gdzie ?


bo mi właśnie licznik działa do pierwszego zakrętu a czasem do trzeciego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zetoxx, jak miałem zwarcie w kablu to zaświecał mi się ABS po przejechaniu kilku metrów. sterownik z opóźnieniem "zauważał" że nie ma sygnału z piasty.

Gdy był przerwany przewód to kontrolka świeciła cały czas. po włączeniu zapłonu. Sterownik "widział" przerwę w obwodzie

Możesz zrobić test za pomocą np spinaczy biurowych. Lub bezpieczniej - zakup w sklepie elektronicznym 4-ry rezystory 600 - 800 Ohm. (koszt rezystorów to jakieś drobne)

Od strony kabli przy sterowniku wciskasz spinacz/rezystor tak aby zmostkować przewód czujnika. Włączasz zapłon i patrzysz czy kontrolka zgaśnie.

Jeśli nie zgaśnie to dokładasz kolejny i ponownie włączasz zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności