Gość zetoxxx Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Szanowni Państwo, nadeszła wiekopomna chwila... Naprawiłem ! Po podłączeniu elektrozaworów na krótko, kilku wpadek z nie tym pinem i spalonych dwóch bezpiecznikach postanowiłem podłączyć motory modulacji cisnienia na krótko, obróciłem je w jedną i w drugą stronę podłączyłem sterownik i kontrolka zgasła Przejechałem sie i ABS DZIAŁA!! (możliwe że któryś motor poprostu "stanął" ) Dzieki za pomoc . A z tymi żarówkami Stop sprawdze u siebie bo nie widać żeby to były połączone układy. Chyba że w innej wersji ABS-u. Edytowane 19 Listopada 2014 przez zetoxxx   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 "Odwróciłem je w jedną i w drugą stronę" Możesz to wytłumaczyć jaśniej? Bo nie rozumiem jeszcze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zetoxxx Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 już wyjaśniam: najpierw podłączyłem + do pinu "A" - do pinu "B" jak słyszałem że "przekręcił" się do końca odwróciłem bieguny i przekręcił się w drugą stronę. tak samo zrobiłem dla pinów EF i GH.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 To cenna informacja dla tych co bezskutecznie walczą z ABS, niby wszystko sprawne a dalej coś nie tak. A co do tych pięciu elektryków co nie mogli połączyć się z ABS to normalka - na mojej Sintrze poległo chyba z 10 interfejsów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wawi76 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Panowie 7lat wałkuje temat abs w swojej sintrze .Główna przyczyna to kable idące do wiązki od piasty przeważnie gniją gdzieś po drodze.Jak kontrolka nie gaśnie to przerwa w obwodzie a jak się zapala po chili to czujnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Panowie 7lat wałkuje temat abs w swojej sintrze .Główna przyczyna to kable idące do wiązki od piasty przeważnie gniją gdzieś po drodze.Jak kontrolka nie gaśnie to przerwa w obwodzie a jak się zapala po chili to czujnik. Na te kabelki patent ma kol. MAGTRONIX.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 U mnie latają jego kabelki i mam spokój... Jak narazie wszystko działa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Ja chyba będę zamawiał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcelo Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam wszystkich, dawno nic nie pisałem gdyż jakoś dawałem sobie z moim autkiem. Z niedziałającym ABSem walczyłem 3 miesiace bezskutecznie, robiłem pomiary opisane na forum, podmieniałem piasty aż zebrało mi się na wymianę filtra powietrza a skoro już miałem rozebrane to spód pompy pięknie widać. Patrze a tu kostka od elektrozaworu wisi z ułamaną wtyczką ... Czy gdy odkręcę ten zawór i go wyciągnę to będzie leciał płyn hamulcowy i będzie trzeba odpowietrzać cały układ? Teoretycznie elektrozawór ten powinien obracać koło które uchyla zawór ciśnieniowy i wtedy jest przepuszczany płyn na pompie, tylko czy to pracuje na "sucho"? Edytowane 18 Sierpnia 2015 przez marcelo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Czy gdy odkręcę ten zawór i go wyciągnę to będzie leciał płyn hamulcowy i będzie trzeba odpowietrzać cały układ? Teoretycznie elektrozawór ten powinien obracać koło które uchyla zawór ciśnieniowy i wtedy jest przepuszczany płyn na pompie, tylko czy to pracuje na "sucho"? Mogę sprawdzić ale dopiero w domu. Ale z tego co pamiętam to poleci płyn i trzeba będzie odpowietrzać cały układ - odpowietrzenie jak autek z ABS - i zacząć od pompy trzeba - chyba nawet ma odpowietrzniki. a może nawet wystarczy samą pompę. Ja przy wymianie płynu odpowietrzałem tylko przy kołach, ale syn uzupełniał zbiorniczek na bieżąco póki nie leciał z układu klarowny. Gdzieś jest poradnik z Venture - pompa podobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.