stuartus Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Witajcie! Nadszedł ten moment, kiedy sintra musiała przejść generalne sprzątanie wnętrza. Jak się okazuje nadal jest dość tajemnicza i zaskakująca. Sprzątając schowki w bagażniku, w tym po lewej gdzie jest schowane gniazdo zapalniczki, zaintrygował mnie zamontowany koło tejże zapalniczki wentyl samochodowy z przewodem prowadzącym do fabrycznej wiązki przewodów od strony lampy tylnej gdzie w tajemniczy sposób znika w razem z wiązką w izolacji i biegnie nie wiadomo gdzie. Po naciśnięciu zaworka uchodziło powietrze. Ba sprzątając dalej nawet znalazłem czapeczkę na ten wentyl zawieruszoną w mocowaniu fotela tylnego. Czy ktoś wie co to jest? do czego to służy???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Ło stary, żeś pojechał Albo... Są tam pompowane amortyzatory? Może to zaworek do pneumatycznego zawieszenia?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuartus Opublikowano 2 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 (edytowane) śmiesznie będzie to wyglądać na stacji, ale chyba podjadę i zaaplikuje do bagażnika trochę powietrza z kompresora żeby sprawdzić co to jest. dla bezpieczeństwa na próbę niewielkie ciśnienie Edytowane 2 Września 2016 przez stuartus   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 śmiesznie będzie to wyglądać na stacji, ale chyba podjadę i zaaplikuje do bagażnika trochę powietrza z kompresora żeby sprawdzić co to jest. dla bezpieczeństwa na próbę niewielkie ciśnienie A nie prościej zajrzeć na tylne amory i będzie jasne. Zwykłe są takie: A pompowane takie: Dodatkowo w okolicach tylnej belki będziesz miał pompę NIWO.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuartus Opublikowano 2 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Wszystko już jasne. Niwo nie wiem czy mam, ale amory na pewno pompowane no i po zastrzyku powietrza sintra podniosła sporo tył i zesztywniała.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekhood Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Kolejna tajemnica Sintry rozwiązana. Czym jeszcze nas zaskoczy? Swoją drogą niezły patent ktoś wymyślił z tymi wentylami   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 patent znany nie tylko w sintrach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatherTom Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Już się ucieszyłem, ale w mojej niestety nie ma takiego zaworka. Ciekawe jakie tam powinno być ciśnienie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harnas1515 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Tam jest pompa która automatycznie dopompowuje powietrze w przypadku większego obciążenia. Choć moja ma oryginalne niwo, to takiego zaworka w schowku nie widziałem. Daj zdjęcie tego dla potomnych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 sa dwie opcje automatyczne poziomowanie (nivo) albo wlasnie wentylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.