Skocz do zawartości

Auto gaśnie przy uruchamianiu (na biegu jałowym)


Gość Kasia8

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Co do cofającego się paliwa. Auto zostawiam na parkingu obok bloku, teren jest raczej płaski. Ktoś zaproponował, żeby zostawić tył auta na podwyższeniu i wspomniałam o tym dla mechanika jednak ten stwierdził, że np. krawężnik byłby za mały. Niestety innych możliwości nie mam.
Jeżeli chodzi o gaśnięcie silnika, ciężko mi stwierdzić po ilu sekundach to się dzieję, ale nie następuję to od razu. Myślę, że około 10 sekund. Auto zdąża wejść na normalne obroty, jednak tak jak wspominałam za chwilę ,,wariuję" i pada. Raz nawet zdążyłam ruszyć :)

Edytowane przez Kasia8

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a może auto odpala i gaśnie po chwili bo ma w filtrze paliwo, natomiast pomiędzy pompą a zbiornikiem wąż jest pusty. Mechanik sprawdzał ten wąż na całej długości? Tylko czy przy małej nieszczelności auto będzie normalnie jeździć a przy dłuższym postoju zapowietrzać się?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wariuje" czyli znaczy sie silnik sie dusi?

Podejrzewam ze sama nic nie zrobisz bo najlepiej zacząć od sprawdzenia szczelności układu zasilającego w paliwo. Od pompy przez filtr paliwa do zbiornika.

10s to tyle ile masz paliwa w przewodzie za filtrem.

Zastanawiające w tej teorii jest jednak to ze przy ponownym uruchamianiu silnika nie masz efektu dłuższego kręcenia rozrusznikiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś nagrałam filmik. Auto stało 2dni. Zauwazylam, że po wymianie fitru paliwa samochód już nie gaśnie, jednak obroty ndal spadają i jest na pograniczu zgaśnięcia. Po głosie slabo słychać, jednak na wskazówce jest to zauważalne.
Co do zasysania powietrza, to nie zauważyłam.

Edytowane przez Kasia8

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podtrzymuje swoje powyższe, jeśli po wymianie filtra się polepszyło tam bym szukał.

Padają masowo oringi w kopułce, oraz że magiczna uszczelka (tulejka) pod śrubą kopułki nie trzyma (może się zdarzyć że ktoś zapomniał ją wsadzić/wymienić).

Filter jest uszczelniany na dużą uszczelkę na łączeniu obudowa - kopułka, uszczelką na samym filtrze (wlot paliwa/wylot z filtra) oraz na szczelność małą walcową uszczelką uszczelniającą śrubę którą się skręca obudowy.

Najlepiej szczelność sprawdzić vacupompką.

Z filmiku wygląda to tak jak by pompa łykała bombla powietrza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka nie zapiętych pasów.

Ja bym się bardziej przejmował kontrolką ciśnienia oleju.Ona zdecydowanie za późno gaśnie.Coś się dzieje z układem smarowania silnika.Albo problem z filtrem oleju albo z czujnikiem ciśnienia.

Edytowane przez adam1954
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności