Skocz do zawartości

Wymieniony olej czy za dużo wlane?


antonGTC

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytałem , ale u mnie nie zapala się żadna kontrolka , podpinałem pod komputer i też jest ok nie ma błędów. Czy można kompem wymusić wypalanie dpf?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ktoś tutaj się namęczył żeby to wyjaśnić,więc podaję ci jako lekturę:

https://www.astrah.pl/viewtopic.php?t=76

 

A to chwila szukania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję ,ciekawy artykuł ,zdecydowałem ,że wymieniam olej i będę obserwował co się będzie działo , W przyszłym tygodniu zmieniam olej na GM Dexos 2 + komplet filtrów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję ,ciekawy artykuł ,zdecydowałem ,że wymieniam olej i będę obserwował co się będzie działo , W przyszłym tygodniu zmieniam olej na GM Dexos 2 + komplet filtrów.

polecam także GM Dexos 2, też wy mieniłem dwa tygodnie temu i jest ok :)

antonGTC sprawdz jedyne dobrze czy nie wycieka. bo wyciek załatwi delikatny alternator.

 

maximart ja osobiscie podejrzewam dpf, wtryski mozna pobieznie sprawdzic programem, ale jak nie dymi to raczej nie ich wina.

Szukał bym przyczyny, bo wymiana oleju problemu nie rozwiąże.

ok, sprawdzę tylko chyba bede musiał osłone silnika odkręcic? przed przejechaniem 250 km wytarłem to miejsce gdzie był stary olej oblepiony kurzem koło alternatora i bez zdejmowania tej osłony widzę że nowego oleju nie widać

 

 

Edytowane przez antonGTC

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaj zawsze w ten sam sposób, tak jak ktoś wcześniej pisał. Jutro rano i pojutrze przykładowo, wtedy będziesz miał realny wynik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maximart

1.Witam ponownie , przejechałem w dwa dni ok 120km sprzwdziłem olej wg instrukcji i wydaje się ,że jest ok załączam fotki . wlałem ok 4,8l oleju silnik A1.7DTJ

Przedstawione trzy pomiary:

 

 


2.Sprawdziłem dzisiaj wszystko kompem, wypalanie dpf i niby jest ok ,ale mam prośbę o rozszyfrowanie wskazań. Czy parametry są właściwe?

post-40001-0-04591600-1499279423_thumb.jpg

post-40001-0-86290500-1499279486_thumb.jpg

post-40001-0-61927100-1499279497_thumb.jpg

post-40001-0-23886200-1499279792_thumb.jpg

post-40001-0-50931200-1499279895_thumb.jpg

post-40001-0-77539700-1499279977_thumb.jpg

Edytowane przez maximart

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręciłem obudowe rozrządu w celu sprawdzenia wzrokowego paska, jednak zaniepokoił mnie na brzegu koła (w rowkaw) drobne ślady jakby oleju minimalne ale jednak. Dodam, że olej wymieniłem miesiąc temu (wlane 4,9 litra, stary został odesanny, a nowy był dolewany po dwukrotnym uruchamianiu silnika). Czy może że puszcza oring na wałku, pasek suchy, napisy nie starte.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności