Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Mruga check engine i auto gaśnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9286 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 05 listopad 2017 - 17:19

A o jakiej corsie piszesz?

 

Przy 20 st.C powinno być ok.2260-2760 Ohma

        40 st.C powinno być ok.1080-1280 Ohma

        80 st.C powinno być ok. 200-350 Ohma

 

Ale to mechanik powinien wiedzieć.

Za coś mu w końcu płacisz?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 OFFLINE   evcia1990

evcia1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 05 listopad 2017 - 21:29

A o jakiej corsie piszesz?
 
Przy 20 st.C powinno być ok.2260-2760 Ohma
        40 st.C powinno być ok.1080-1280 Ohma
        80 st.C powinno być ok. 200-350 Ohma
 
Ale to mechanik powinien wiedzieć.
Za coś mu w końcu płacisz?


Opel Corsa C 2004r 1.2 twinport 85km
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#23 OFFLINE   evcia1990

evcia1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 08 listopad 2017 - 14:54

Mozecie mi jeszcze powiedziec gdzie znajduja sie czujniki dotyczace plynu chlodniczego, bo ponoc sa dwa? Podobno jeden odpowiada za licznik i komputer a drugi za cos innego, prosze o porade.
"Mechanikiem" jest moj tata, ktory co nieco wie i stara sie znalezc wyjscie sam i dzieki temu forum, na ktorym bazujemy
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#24 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9286 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 listopad 2017 - 19:46

Mozecie mi jeszcze powiedziec gdzie znajduja sie czujniki dotyczace plynu chlodniczego, bo ponoc sa dwa?

 

A skąd taka wiedza?

 

Poinformuj tatę że jest taka strona

 https://opel.7zap.com/pl/car/


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#25 OFFLINE   evcia1990

evcia1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 09 listopad 2017 - 07:01

 
A skąd taka wiedza?
 
Poinformuj tatę że jest taka strona

 https://opel.7zap.com/pl/car/


Powiedzial mi to jeden mechanik z pracy, ale z tego co ojciec patrzyl na te strone co Pan podal to jest jeden czujnik
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#26 OFFLINE   evcia1990

evcia1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 listopad 2017 - 14:04

Powiedzial mi to jeden mechanik z pracy, ale z tego co ojciec patrzyl na te strone co Pan podal to jest jeden czujnik


Czujnik temp plynu wymieniony, wymienili mi przy okazji caly plyn chlodniczy i termostat. Bylo dobrze 2 dni, w kazdych warunkach odpalal. Dzis znowu ten sam problem-mrugajaca kontrolka silnika i odciecie zaplonu. Dopiero za 4 razem zagadal.

Użytkownik evcia1990 edytował ten post 13 listopad 2017 - 14:06

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#27 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9286 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 13 listopad 2017 - 19:41

Opis 

Załączone miniatury

  • 2017-11-13_194049.jpg

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#28 OFFLINE   evcia1990

evcia1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 18 listopad 2017 - 22:13

Opis 

Z racji pomylki, MIGA kontrolka emicji spalil, nie silnika.
Problem niestety nie ustaje. Dzisiaj zostala podmieniona przepustnica na inna, kontrolka dalej miga.
Dodatkowym problemem jaki sie pojawil jest uciekajacy plyn chlodniczy, w blizej nieokreslonym miejscu. Ponoc poci sie na uszczelce zaworu egr, ktory zostal wyjety i wklejony ponownie na silikon wysoko temp. Niestety dalej wyciek gdzies musi byc, bo wycieklo ok 200ml plynu w tydzien. Krople plynu zawsze sa w tym samym miejscu, czyli gdzies na obudownie skrzyni, pod wlewem filtra oleju, zreszta zakladalam drugi temat myslac, ze to inny problem, ale juz naprawde kazdy wysiadl z pomyslami. Nowy termostat, nowy czujnik wody, podmieniona przepustnica, przeplywka, swiece nowe, wyczyszczone immo-dalej to samo.
Nie wiem czy wyciek ma cos z tym wspolnego, bo tak naprawde przy przekreceniu kluczyka na zaplon, kontrolka miga (nie zawsze, czasem odpala normalnie od strzala), slychac przepustnice i ponoc jakis przekaznik "tyka", jakby problem elektryczny. Prosze o jakies pomysly, co mozna jeszcze sprawdzic. Moze te przekazniki? Ale co z wyciekiem, bo moze to uszczelka pod glowica, ale czy to mialoby cos wspolnego z elektryka i czytaniem spalin przy zaplonie i odcieciem rozruchu?

Użytkownik evcia1990 edytował ten post 18 listopad 2017 - 22:22

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#29 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9286 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 18 listopad 2017 - 22:37

Nie masz czasem EGR gdzieś pękniętego?

Aby sprawdzić UPG najlepiej zrobić pomiar kompresji

 

Jeszcze nic o sondach nie piszesz.

Jak oscylują?

Czy druga pracuje tak szybko jak pierwsza?

 

Czy zostały sprawdzone przewody od przepustnicy do sterownika?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#30 OFFLINE   evcia1990

evcia1990
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 18 listopad 2017 - 23:23

Nie masz czasem EGR gdzieś pękniętego?
Aby sprawdzić UPG najlepiej zrobić pomiar kompresji


 
Jeszcze nic o sondach nie piszesz.
Jak oscylują?
Czy druga pracuje tak szybko jak pierwsza?
 
Czy zostały sprawdzone przewody od przepustnicy do sterownika?


Z tego co wiem przewody od przepustnicy byly sprawdzine, a tak btw, jak sie je sprawdza?
Uszczelka od egr ponoc jest lekko przyrdzewiala w jednym miejscu, stad silikon, ale po ponownym zalozeniu dalej ubywa plyn.
Ponoc sonda nr 2 przy podpieciu pod kompa, caly czas ma te sama wartosc, nr 1 przacuje jak nalezy, ale sprawdzajac przepustnice pod kompem, czasami wartosci byly zmienne, a czasem wylaczone.
Jak wyglada pomiar kompresji UPG?

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse