Skocz do zawartości

QCoo

Użytkownik
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O QCoo

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Czernikowo
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    Z12XEP
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej. Corsa C 1,2 2005. 155 tys km realnego przebiegu. Sprawdziłem kompresję i na wszystkich cylindrach oscyluje między 8,0 - 8,2. Poprzedni właściciel mało uzywal auto, ostatnie pol roku auto stalo nieruszane, bo pan wylądował w szpitalu. Zastanawiam się nad montazem instalacji lpg, ale przy tych wartościach to juz nie wiem. Co myślicie
  2. Corsa C 1,2 80KM 2005. Przebieg ok 155 tys km. Proszę o poradę co może być nie tak. Kupiłem ją w styczniu. Zauważyłem, że dużo za dużo spala tzm miedzy 9-12,5 litra/100km. Powinna spalać połowę z tego. Jeżdzę spokojnie w trybie mieszanym.
  3. Zauważyłem, że nie świeci się lewa tylna pozycja w mojej corsie c 1,2 '05. Nie świeci również przednia lewa pozycja. Bezpiecznik przepala raz za razem. Gdzie szukać przyczyny?
  4. Dziękuję ja37 za odpowiedz. Niestety jeżeli chodzi o czytanie schematów to nie jestem orłem, dlatego czy mógłbyś mi go wytłumaczyć?
  5. Corsa C 2005. Chciałbym odseparować podgrzewane lusterka od przycisku podgrzewania tylnej szyby. Jakby było to konieczne to nawet zrezygnować z ogrzewanej tylnej szyby na rzecz lusterek. Idealnie byłoby wyprowadzić osobny przycisk do szyby a ori zostawić na lusterka. Ktoś ma jakiś konkretny pomysł na taki patent?
  6. Kupiłem 2 dni temu corse c i mam zagwostkę. Bo auto posiada hak, ale w dowodzie nie widze zadnej informacji. Zadnej pieczatki. Dowód jest świeży, kilku miesięczny. Nie mniej, czy można to jakoś sprawdzić? Czy tylko dzwonić do wydziału komunikacji? Na historiapojazdu nie ma informacji. Za 2 tygodnie mam przegląd tej corsy i nie chce wtopy oblania badania przez niewbity hak...
  7. Corsa c fl 2005, Aktualnie posiada 2 różne kluczyki: jeden do otwierania drzwi drugi do stacyjki (takie kombinacje poprzedniego właściciela). Oba bez przycisków otwierania/zamykania centraknego zamka. Chciałbym to unormować wprowadzają 2 takie same kluczyki do stacyjki, drzwi, bagażnika wraz z przyciskami centralnego.Najłatwiej chyba będzie kupić gotowy zestaw z jakiegoś rozbitka. Proszę o potwierdzenie / sprostowanie mojego pomysłu: jezeli kupie zestaw skladajacy sie z 2 kluczykow z pilotem, wkladu zamka drzwi, wkladu zamka bagaznika, wkladu stacyjki oraz czytnika immo to ten zastaw zadziała na zasadzie p&p? Czy też bede musiał szukać kogoś do podłączenia pod komputer? Drugie pytanie z czym dokładnie pilot kluczyka się łączy i co musze zrobić by montując taki uzywany zestaw pilot zadziałał?
  8. Witam. Kilka lat temu kupilem corse C sprowadzoną z Niemiec na takich oto felgach. Aktualnie chciałbym takie felgi kupic ale nie mam bladego pojecia co to za marka i model? Emblemat opla ja zrobilem
  9. Widziałem te strony, ale nie widze informacji dotyczącej otworu centralnego w moich felgach...
  10. Witam. Kupiłem felgi aluminiowe ale nie potrafie odczytac jaki mając otwór centralny i czy bedą pasować do astry G bez pierścieni dystansowych. Oznaczenia na feldze: 09|11 ET 42 4HX100 500KG 5HX114,3 690KG NF 282 15x6 1/2J
  11. Witam. W mojej astrze g z 2006 roku wypalil sie zawor na drugin cylindrze. Objawy to bardzo nierowna praca silnika oraz czeste jego jeszenie. Kompresja na tym garze wynosila 3 bary. Oczywiscie towarzyszyla temu zapalajaca sie kontrolka check engine. Warsztat przeprowadzajacy naprawe zregenerowal glowice oraz wymienil na nowe wszystkie zawory wydechowe. Oraz nowa uszczelka glowicy. Po zlozeniu silnika nadal zapala sie kontrolka check engine z kodem bledu oznaczajacym wypadanie zaplonu na 2gim cylindrze (wiec tym na ktorym pierwotnie wypalil sie zawor). Dis wymieniony ok 3 miesiace temu. Na swiecach Bosch przejechane ok 15 tys km. W czym moze tkwic problem?
  12. ArKos - a jakie masz zdanie na temat montażu tego samego zdjętego łańcucha rozrządu? Mechanik u którego aktualnie stoi moja corsa twierdzi, że rozrząd musi być nowy jeżeli chce auto do siebie a nie na sprzedaż.
  13. Wymiana uszczelniaczy to rozumiem, bo jak głowica będzie ściągana to niemal grzecham byłoby nie wymienianie uszczelniaczy, zważywszy ze ich koszt jest niewielki. Aczkolwiek zastanowiłbym się nad ruszaniem zaworów. Bo po co ich się tykać skoro kompresja jest a sam zainteresowany chyba nie zamierza długo jeździć tym autem? Ale tak w ogóle to z tego co napisał JohnnyB to nie wiem dlaczego chce zwalać głowice. Przez egr?
  14. A Jak rozumiem odpowiadasz koledze JohnnyB. Otóż nowy egr do tego silnika kosztuje w granicach 350-500zł więc pod tym względem mechanik nie chciał go naciągnąć. A to, że za podobną kwotę można zdjąć głowicę to już inna kwestia. Jeżeli JohnnyB zna mechanika, który potrafi naprawić egr bez jego wymiany to ok, ale jeżeli nie to tylko wymiana. Osobiście raczej nie zdecydowałbym się na zakup używki, bo nie wiadomo co się dostanie. No chyba, że auto ma posłużyć tylko chwilę to może warto zaryzykować zakup u sprawdzonego sprzedawcy? Nie no, z tym tysiakiem to już przesadzili. Wymiana uszczelki pod głowicą z planowaniem to koszt 400-500zł. Więc nie wiem za co te pozostałe 500zł... ? Zacznijmy od tego abyś napisał jakie błędy Ci się pokazują. To podstawa aby zdiagnozować o co kaman. Mierzyłeś skłąd spalin? Po drugie to kontrolkę zawsze da się skasować z tym, że może pojawić się ponownie. W moim przypadku przy błedzie P0170 błąd sie kumulował, tzn po dłuższej jeździe z zapaloną kontrolką po podpięciu komputer kilka tych samych błędów. Wymiana egr nie jest trudna i ktoś kto lubi dłubać przy aucie sobie poradzi. A jeżeli taką osobą nie jesteś to niestety musisz dołożyć do ceny nowego/innego egr koszt pracy mechanika. Jeżeli kompresja jest ok to już duży plus. Osobiście sprawdziłbym endoskopem czy w komorze spalania nie ma resztek świecy. Na pewno to nie zaszkodzi. Ale wracając do egr. Np tutaj masz zawór z rozbitka lub anglika. Zapewne sprzedający nie chce sprzedać swojej starej zużytej/niesprawnej części (świadczy o tym odcięte przewody - czynność wykonaywana przy rozbieraniu auta na części): http://olx.pl/oferta/zawor-egr-opel-corsa-c-1-2-16v-z12xe-1-0-12v-z10xe-ecotec-wysylka-CID5-IDaj27F.html#c5290ed643 Poczytaj jeszcze o podobnych tematach, np ten: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1011172.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności