Skocz do zawartości

simluczek

Użytkownik
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O simluczek

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Konin
  • Model
    Opel Meriva B
  • Silnik
    1.4 XER
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1624 wyświetleń profilu
  1. Zgadza się. Jak nie masz własnego kanału, podnośnika to takie dopasowywanie jest czasochłonne i kosztowne. Też czytałem że te z tworzywa nie zawsze pasują idealnie i przy kosztach około 100- 120zł postawiłem na oryginał za 300. Faktycznie jest ciężka i kłopotliwa przy zakładaniu. Gdy kupowałem auto to moja droga do domu to było ok 800metrów szutru, kamyczków, czasem błota. Dlatego zrobiłem sobie taki pakiet na bezdroża we własnym zakresie ( Skoda oferowała w tym czasie jako pakiet na bezdroża coś w tym stylu czyli osłona plus wyższe zawieszenie)
  2. https://sklep.dixi-car.pl/oslona-silnik-astra-hzafira-bmeriva-2006-p-2871.html?osCsid=e48e8fe9d53478a0cf3bbf3dfaf781e3 Nie wiem skąd teraz taka cena, bo ja zapłaciłem za nią w 2016roku niewiele ponad 300zł.
  3. Cześć. Ja mam osłonę pod silnikiem, ale jest to tzw "osłona na bezdroża" wykonana ze stali, montowana na 3 fabryczne otwory pod nitonakrętki typu HEX. W razie czego służę fotkami.
  4. Witam, Ja osobiście Merivie nie mam pokrowców, ale mam doświadczenie na podstawie 2 obecnie użytkowanych aut. W Seicento mam pokrowce Jakbetu http://www.jakbet.pl/ które po 20 latach wyglądają jak nowe (w razie czego służę zdjęciami). Natomiast w Pandzie III założone są Cardo: https://pokrowcecardo.pl/pokrowce/opisy/opelmeriva.php Według mnie Jakbety są lepsze ale ciężko porównywać skoro jedne były kupione gdzieś ok 2002roku a drugie ok 2014. W 2014 Jakbet nie maił w swojej ofercie pokrowców do PIII. Cardo trzeba było poprawiać bo były za luźne i doszyć dodatkowe gumki naciągające.
  5. Moje zdziwienie bierze się stąd że połączenie tanio + serwis wydaje się nierealne. A jednak... Kiedyś kupowałem klocki do Corsy D na przód to pamiętam płaciłem 140zł i to było tanio jeśli chodzi o TRW. Zainteresowałeś mnie tymi częściami i ich cenami. Ciekawe kto dla nich produkuje. Np tarcze dla Motrio (Renault,Dacia) robili we Włoszech.
  6. No nie żartuj ze całość kosztowała 333zł? 2 tarcze i klocki za 333zl brutto? No i ogólnie 47tys.km i wymiana tyłu?
  7. 3 razy już byłem na przeglądzie i zawsze przechodziła. Ta kontrolka potrafi po kilku dniach postoju zgasnąć i zapalić się po kilku kilometrach jazdy z kołami bez czujników. Ja mam do SKP z 500 metrów więc w razie czego trzeba powoli (mniej niż 80km/h) dojechać do stacji lub zmienić koła na letnie
  8. Nie wiem na ile to jeszcze aktualne ale ja mam osłonę pod silnikiem w Merivie. Zamontowałem fabryczną GM.
  9. To nie lepiej w tej cenie kupić Dębicę Presto? Miałem Dębice w LII na zimowych i letnich Dębice i byłem zadowolony. W zeszłym roku Kupiłem zonie Uniroyal`e do Corsy D w mniejszym co prawda rozmiarze ale wydają się być Ok, jedynie śmierdziały gumą z pół roku jak wchodziło się do garażu. Jedyną oponę której bym nie polecał to Daytony. Miałem po zakupie w LII, były twarde i hałaśliwe. Brat też kupił do Focusa i tez niezadowolony. Jedyna zaleta Daytonów to fakt ze niektóre modele produkują w Polsce .
  10. Wspomaganie jest elektro hydrauliczne. Taka ciekawostka, ze jak padł alternator w służbowej Astrze 3 to najpierw zapaliły się kontrolki ABSu oraz poduszek i właśnie odłączyło wspomaganie.
  11. Może przepustnica do czyszczenia? Mialem w Lagunie II takie objawy, zrzucałem na luz i obroty spadały na 600 i za chwilę rosły do nominalnych, ale jak kręciłeś kierownicą to potrafiła gasnąć.
  12. Zbiornik wspomagania jest na listwie kierowniczej, patrząc od przodu, po lewej stronie.
  13. Widzę że kolega lukaszu to przypadkowy forumowicz, więc wiele nie pomógł. Sprawa w moim przypadku sprawa załatwiona. Przez otwór na dławik i wiązkę,za schowkiem po prawej stronie, zajrzałem jak sytuacja wygląda i okazało się że dźwignia blokująca jest i się rusza wraz z zamykaniem auta. Zdjąłem koło, później nadkole i umieściłem dźwignię w swoje miejsce. Zobaczymy czy wypadła okazjonalnie czy coś jest nie tak. Znam osobę która ma Merivę z 2017r której blokada się zaciela i ma zdemontowaną, więc niektórzy mogą jej nie mieć.
  14. Nie wiem czy to Fatum, ale u mnie to samo. Dziś zamknąłem samochód i chciałem zobaczyć czy klapka się zamyka a tu otwarta. Słychać że siłownik chodzi ale nie zamyka się. Działałeś już coś w tym temacie? Muszę zdjąć nadkole i popatrzeć jak tam sprawa wygląda.
  15. Masz jakieś namiary albo po jakiej nazwie szukałeś? Znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/oferta/lacznik-spryskiwacza-szyby-opel-astra-h-zafira-b-9114185288 a potrzebuje to: https://archiwum.allegro.pl/oferta/przewod-rurka-lacznik-pompki-spryskiwaczy-corsa-d-i6942638259.html Jednak ostatecznie kątowy chyba też będzie pasować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności