Skocz do zawartości

OMEGA B 2,5 V6


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z ogrzewniem OMEGA B 2,5 M6 sprawdziłem nagrzewnice, nie jest zapowietrzona, obydwie rurki są gorące. Czy to może być problem z podciśnieniem ? Jesli tak to od czego zacząc ? Albo gdzie w ogóle zacząć szukać przyczyny, chciałem dodać że sterowanie jest klimatronikiem, jak sie da na najcieplejsze powietrze to leci lekko ogrzane a nie tak jak powinno gorące. PROSZĘ O RADĘ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebyś nie pierniczył głupot że nikt Ci nie pomaga mogłbyś dodać do opisu temat czy masz instalacje gazowa??Bo jesli tak to wiem w czym jest problem bo sam to przerabiałem tez w omie 2.5 v6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma instalacji, gdybym ja miał to napewno na początku bym to zaznaczył, chociaż niewiem co ma wspólnego z tym instalacja gazowa, skoro silnik jednakowo sie nagrzewa. Skoro wiesz co może być poiwodem to słucham. Na czym polegał Twój problem i co sie działo ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie że ma!!Parownik powoduje osłabienie wydajności całego układu gdyż on sam musi złapać odpowiednią temperature.A co do twojej sprawy to sprawdz szczelność całego układu i ciśnienie jest za małe i tak jak napisał kolega przeczyść nagrzewnice.A może problem tkwi w climatronicu a wtedy to już nie wiem bo miałem manulną klime w omie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za pomoc, ale myslę że sie mylicie co do nagrzewnicy, ona nie może być zapchana bo obydwie rurki , wlot i wylot są gorące że aż ich nie można dotknąć. Gdyby była zapchana to na wylocie rurka byłaby chlodna. Co do szczelności to nie mamy o czym mówić bo nie mam ubytków tzn. że do układu nie dolewam ani grama płynu, jeżeli chodzi o sam sterownik to też zmieniałem na inny, bo akurat posiadam drugi taki sam i nie sądze żeby był identycznie uszkodzony. Kolega powyżej wspomniał o ciśnieniu, jesli możesz to rozwin mysl, bo za bardzo nie wiem o jakim ciśnieniu mowa, Czy chodzi o ciśnienie w układzie ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie chodzi o ciśnienie w układzie no ale skoro jest szczelny i mówisz ze rury na wlocie i wylocie są gorące może to wina jakiegoś sterownika od climatronica??NIe dawno coś było na temat własnie climatronica a jak pamiętam to chyba się nie wyłączał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie temt jest troszeczke skąplikowany, zazwyczaj sobie razdze ze wszystkim, ale tutaj poprostu rozkładam ręce, mogę się jeszcze tylko jednego czepić. Podciśnienia,, znajomi mówili mi ze ono niby steruje dyszami które zamykają i otwierają dopływ ciepłego i zimnego powietrza, może wiecie coś więcej na temt podciśnienia, czy ma to coś wspólnego z moim problemem ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na climatronicu, ale sądzę, że podciśnienie do sterowania obojętne czym jest brane z przewodu podciśnieniowego serwa.Nie odłączyło się tu coś?

A ciekawe, czy jakby przepuszczał zawór zwrotny serwa, też byłyby takie objawy?

Co o tym sądzicie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności