Skocz do zawartości

Dusi sie na niskich obrotach


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam

posiadam Corse z 1994 r 1.4i automat , kupiłem go miesiąc temu i do dzisiaj walcze z usterką

auto sprawowalo by sie świetnie gdyby nie dławienie sie na niskich obrotach , bylem juz w kilku serwisach i każdy mi powiedział co innego , i w końcu wymieniłem czujnik temperatury , silniczek krokowy , świece kopułke i kable + palec i filtr powietrza tez wymieniłem

 

i jak sie dusił i spalał 12 litrów w mieście tak dalej sie dzieje

 

proszę o pomoc bo mechaniką już nie ufam bo tylko kase biora za wymyślone diagnozy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mysle ze nie ponieważ samochód poza tym ze pyka sobie na niskich obrotach i dużo pali 11 na miescie to sprawuje sie super , nie mam zadnych problemow z odpalaniem i jazdą , ale wczoraj znalazlem dziurę w obudowie filtra powietrza od dołu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

ta dziura w obudowie to ktos sobie dorobil, lepszy głosik :)

pamietaj ze to automat i bedzie ci palil o litr wiecej od zwykłego, aj bym spróbowal jeszcze podmienic sonde od kogoś

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja rozumiem ze automat wiecej pali ale ja jezdze bardzo spokojnie bo jak po kupnie mu cisłem ostro na gaz to pól baku spalił na 100 km , teraz na trasie nie przekraczam 80 km a spalił mi 8,3 litra na trasie a znajomy ma taki sam silnik w corsie i pali mu 6,5 na trasie [/center]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawienie o jeden ząbek rozrządu do przodu będzie prawie nieodczuwalne, nawet lepiej się bedzie zbierał, może i spali tyle samo.

Ale jak ci przeskoczy do tyłu, co jest bardziej prawdopodobne, to spali ci więcej, bo będziesz wiecej musiał cisnąć gaz.I będzie mniej żywy.

Tak ciężko looknąć na znaki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a idzie to samemu sprawdzić bo ja do speców od aut nie należę a za kolejną diagnozę u mechanika znowu słono zapłacę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da radę sprawdzić.

Na kole wałka znak musi być w górę, masz znaczek na obudowie rozrządu.

Na wale ma być w dół.

Tylko musisz zdjąć koło pasowe altka, a z kanału może nawet bez zdjęcia podejrzysz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

corsa spawuje sie podczas jazdy rewelacyjnie , nie gaśnie i przyspiesza bardzo dobrze oczywiscie jak na 1,4 i

zauważyłem ze te duszenie się czasem zanika ale dusi sie nawet na ssaniu gdy silnik jest zimny

 

[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 15:12 ]

a co do rozrządu to postaram sie szybko sprawdzić i dam odpowiedż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności