Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam. Mam pytanie. W tamtym roku przed zmianą opon na zimowe moja kierownica podczas jazdy na wprost była lekko skręcona w prawo. Zmieniłem na zimówki i teraz po zmianie znów na letnie (zmieniłem tył na przód)- koła wyważone kierownica jest skręcona lekko w lewo. Pytałem w serwisie i powiedziano mi że jak znów przełożę tył na przód, kierownica skręci sie znów w prawo. Podobno można kombinować z oponami ale trzeba ściągać je z felg i za każdym razem wyważać i próbować. Co wy na to? Prszę o podpowiedzi. Może to nie przeszkadza w czasie jazdy ale troche denerwuje. Dwie opony sa DUNLOP a 2 FIRESTONE. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Sprawdz czy felgi sa identyczne bo moga byc rozne oraz oarametry tez takie jak ET.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Felgi są identyczne, z serii Opel 2000. Facet w serwisie mówił że są takie problemy z oponami FIRESTONE, DUNLOPy są ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Jedź na zbieżność i niech ustawią tak niech kierownica będzie prosta, ja też miałem lekko przekręconą w lewo. Na zbieżności gość wyprostował kierownicę, nałożył na kierownicę i oparł o fotel jakieś ustrojstwo i dopiero zabrał się za zbieżność, obojętne czy zimowe czy letnie zawsze kierownica jest prosta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 To jest dobry pomysł   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (...) Na zbieżności gość wyprostował kierownicę, nałożył na kierownicę i oparł o fotel jakieś ustrojstwo i dopiero zabrał się za zbieżność(...). ja u siebie ustawialem zbieznosc 2 tygodnie temu. dokladnie tak samo, koles mnie wola, zebym sobie ustawil, jak chce miec kierownice ustawiona (wczesniej byla przekrecona w prawo), teraz mam prosto   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.