wesol Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Niektóre auta mają dodatkowo podgrzewacz palia i może on być umieszczony w filtrze paliwa (wkręcany od dołu). AG ma taki podgrzewac w filtrze paliwa. Niektore marki w benzynowcach mialy opornice w kolektorze dolotowym ktora podgrzewala zasysana mieszanke czy tez samo powietrze. Normalna sprawa. Generalnie to tem 60 stopni jest juz temp optymalna i silnik pracuje juz normalnie- ssanie ustepuje, czasy wtryski i zapolnu sa juz na normalnych ustawieniach, wszelkie wspomagajace urządzenia sa wyłaczane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-267044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 odłączyłem od filtra paliwa podgrzewacz i to nie to dalej coś ciągnie prąd przez 5 minut swiece się wyłączają i jest ok i działa to na tym samym przekazniku co są świece podłączone po prawej stronie przy drzwiach co tam jeszcze morze grzać nie wiem nie mam pojęcia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-266429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 A ja jaeszcze spytam jakie dystanse pokonujesz od odpalenia do zgaszenia? Nikt o to nie pytal a ma to duze znaczenie. Co do tego poboru pradu przez pierwsze minutu to mysle ze to i tak nie ma znaczenia skoro piszesz ze pozniej normalnie aku jest ładowane. Masz alarm? Moze to po calkowitym zamknieciu auta wyciaga prad. Ogolnie zle podeszlismy do sprawy oraz malo info podales.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-266362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 4 kilometry dziennie do pracy i praktycznie wydaje mi sie ze 2 do 3 minut ładuje mi sie akumlator z domu do pracy a po południu mam większe trasy to chyba nie ma znaczenia wielkiego ze jak go ładuje rano słabo bo doładuje go popołudniu co [ Dodano: Czw Maj 22, 2008 22:01 ] a prądu wyciąga mi po zamknięciu auta 0,02 [ Dodano: Czw Maj 22, 2008 22:04 ] [ Dodano: Czw Maj 22, 2008 22:05 ] [ Dodano: Czw Maj 22, 2008 22:06 ]   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-266332 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Niby niewiele jedziesz ale pozniej powinnien byc juz doladowany aku. w sumie to jak na poczatku jeszcz ejest ten zwiekszony pobor pradu to mozna powiedziec ze wcale nie zostal doladowany ale mniejsza oto. Moze mas zjakies problemy z regulatorem altkiem- trzeba by wszystko pomierzy- ile jest poboru pradu zaraz po rozruchu a ile pozniej, ile doladowuje altek na wolnych obrotach itp. Mozesz tez sprobowac podpiac aku do prostownika i go podladowac ze zrodla zewn. i jak p kilku dniach znowy beda problemy to wniesek nasuwa sie sam- ladowanie slabe albo malo jezdzisz. Bywaly tez takie przypadki ze slabo byl dokrecony kabelek od altka albo nawet tu na klemie akumulatora i dlatego slabo byl ladowany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-265793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 z ładowaniem jest wszystko ok z alternatorem jest wszystko ok z akumlatorem jest ok ja chce tylko wiedzieć co mi bierze prąd przez 5 minut z akumlatora po zapaleniu samochodu działa to na tym samym przekaźniku co świece żarowe z prawej strony przy drzwiach jest przekaźnik jak by się ktoś pytał , świece wyłączają się prawidłowo do 5 sekund i cos jeszcze się grzeje ale co .......................................................................   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-263884 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Jak sprawdzles ze swiece sie juz nie grzeja? Podpinales rownolegle probowke( zartowka na kabelkach)??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-263740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 żarówka na kabelkach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-263714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 żarówka na kabelkachTutaj znajdziesz dokładny tutorial jak sprawdzić świece:http://forum.opel24.com/zimny-silnik-kontrolka-uszkodzenia-silnika-vt9170.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-263654 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Tak ale mi nie chodzilo o sprawdzanie swieczek tylko czy na swieczki jest podawany prad podczas odpalania znaczy sie po odpaleniu czy ustepuje ten prad do rozgrzewania swieczek. Moze przez te 5 min jeszcze sa grzane bo kolega sam pisal ze napewno ten uklad ciagnie prad co steruje swieczkami. Choc nie podal skad ta pewnosc ze to on i jak mierzyl. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10207-mam-problem-z-akumlatorem/page/2/#findComment-263586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.