ArKos Opublikowano 15 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2024 W dniu 15.12.2024 o 19:18, DominikSz1 napisał: Nie uczyli mnie w ogóle Rozwiń To daj se odbój bo spiedrolisz. Raz że cały rozrząd wylatuje, dwa że wałki wylatują, trzy że aby poskładać to do kupy to trzeba mieć zestaw blokad rozrządu. I nowe uszczelki. W dniu 15.12.2024 o 07:15, ArKos napisał: Zaskakujące jest to, że nie posiadając podstaw wiedzy ktoś rzuca się na grube roboty... Rozwiń Na kilometr wyczuwam zielonych gości... i dobrze radzę, daj zarobić komuś bo narobisz kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/103370-nm-dokr%C4%99cania-korbowod%C3%B3w-z14xep/page/3/#findComment-815764 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikSz1 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2024 (edytowane) Sprawdziłem ciśnienie oleju na zimnym silniku 5bar po 20 minutach ciśnienie oleju spadło do 3.5 bar po 30 minutach ciśnienie to 3 bary zauważyłem też że klapa w kolektorze ssącym na 1 cylindrze chodzi swobodnie na boki na wolnych obrotach przy czym występuje lekkie pukanie które przypomina uciekające ciśnienie nie zauważyłem żeby popychacze hydrauliczne były miękkie a łańcuch rozrządu jest napięty Edytowane 17 Grudnia 2024 przez DominikSz1 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/103370-nm-dokr%C4%99cania-korbowod%C3%B3w-z14xep/page/3/#findComment-815845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie ArKos Opublikowano 17 Grudnia 2024 Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2024 Widzisz, masz winowajcę. Twinport. Spróbuj rozpiąć cięgno od siłownika, ale siłownik musi zostać podłączony. Potem spróbuj złapać ramiona klapek trytytkami aby wykluczyć wibracje. Jak to będzie to, to kolektor ssący do regeneracji. Będzie drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/103370-nm-dokr%C4%99cania-korbowod%C3%B3w-z14xep/page/3/#findComment-815848 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikSz1 Opublikowano 17 Grudnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2024 Nie rozwiązałem jeszcze problemu ciśnienia oleju a tu kolejne rzeczy wychodzą tego całego twinporta można wyrzucić? Czy lepiej zregenerować bo słyszałem różne opinie zauwazylem też wyciek oleju gdzieś pomiędzy łączeniem skrzyni biegów z silnikiem wymieniałem już uszczelkę podstawy filtra oleju ale może jest krzywa więc może właśnie przez to nie ma ciśnienia przez 2-3 sekundy bo musi dobić olej do tej podstawy mimo ze w filtrze jest olej ale tam są chyba dwa zaworki jeden który jest dociskany przez filtr a drugi na łączeniu samej podstawy z blokiem ewentualnie skąd jeszcze może wyciekać olej bo zbiera się na łączeniu skrzyni z silnikiem w zaworze egr raczej niema oleju uszczelka miski jest nowa wiec chyba zostaje tylko podstawa i uszczelniacz na wale bo chyba twinport nie wydawał by takiego dźwięku który znika razem z kontrolka ciśnienia oleju Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/103370-nm-dokr%C4%99cania-korbowod%C3%B3w-z14xep/page/3/#findComment-815849 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 17 Grudnia 2024 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2024 W dniu 17.12.2024 o 17:22, DominikSz1 napisał: twinport nie wydawał by takiego dźwięku który znika razem z kontrolka ciśnienia oleju Rozwiń Jeśli jest taka korelacja, to nie. Oprócz klekocącego twinporta jest coś jeszcze. Przeczytaj uważnie, co pisałem wcześniej na temat wymiany rozrządu i pompy oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/103370-nm-dokr%C4%99cania-korbowod%C3%B3w-z14xep/page/3/#findComment-815850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.