Gość baki Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam. Jak jesteś pewien ,że to tylko szczęki są winne to daj nakleić nowe okładziny (oryginalna grubośc 2,5-3mm) w zakładzie co robią sprzęgła i po problemie. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-121883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaco11 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam. Jak jesteś pewien ,że to tylko szczęki są winne to daj nakleić nowe okładziny (oryginalna grubośc 2,5-3mm) w zakładzie co robią sprzęgła i po problemie. Pozdr. jestem pewien a powiedz mi skąd wziołeś grubość okładzin ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-121858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam. Opel podaje do tego typu samochodu dla hamulca ręcznego takie dane: Nominalna grubość okładzin 4,25mm Minimalna grubość okładzin 2,00mm. Natomiast te dane które ja podałem pochodzą z pomiarów oryginalnych okładzin samochodu Chevrolet Venture . Ja nakleiłem okładziny 3mm i musiałem wszystkie ustawienia regulacyjne ustawic prawie na zero. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-121748 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaco11 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Dziekuje Baki za odpowiedź mój mechanik znalazł że mają mieć grubość 8 mm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-121612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Proszę o pomoc Mam problem z ręcznym w Oplu Sintra a właściwie jego brakiem ! Próbowałem regulacji w kabinie,linkę naciągnąłem i wszystko ładnie chodzi,linka się napręża ale hamulca brak ! Z tego co wiem to Sintra ma jakieś tarczobębny czy coś (poprzednio jeździłem Passatem -tam było łatwo)a tutaj nie wiem co i jak proszę o poradę tu albo na PW albo na maila ,z góry dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-93778 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Remblan, na poprzedniej stronie, w trzecim poście kol t0mall napisał jak naciągnąć ręczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-93701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Co do ręcznego to rzeczywiście jest regulacja w bębnie thx za info,z jednym kołem sobie poradziłem i sama regulacja nie trudna,drugiego niestety nie zrobiłem ,nie mogłem odkręcić śrub mocujących tarcze ,no ale to już inna sprawa.... w każdym razie thx za pomoc,forum było pomocne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-93515 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Dzisiaj regulowałem ręczny i zrobiłem kilka fotek może komuś się przyda Widok po zdjęciu koła Po demontażu zacisku i tarczo-bębna widoczny regulator Śrubokrętem przekręcamy o kilka- kilkanaście ząbków i zakładamy tarczo-bęben z powrotem w celu sprawdzenia. Naciągamy kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara czyli w prawo a luzujemy w odwrotną stronę. Po takim zabiegu u mnie na ręcznym auto nie do ruszenia Po mojej regulacji okazało się podczas badania na rolkach, że jedno koło hamuje z dwukrotnie większą siłą i trzeba było jeszcze delikatnie skorygować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-30269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Bardzo fajna instrukcja. Ja od siebie tylko dodam, że najlepiej tak długo podkręcać, aż z trudem można założyć tarczobęben. (ewentualnie lekko cofnąć jak nie wchodzi) Jeżeli z obu stron tak się naciągnie i dodatkowo pryśnie na mocowania linki WD40 to powinno być OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-375776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 To jeszcze dodam że przed regulacją, należy zluzować nakrętkę na lince od ręcznego przy dźwigni do zaciągania ręcznego.( po podniesieniu mieszka ) Po regulacji w kolach można ewentualnie trochę podciągnąć też na tej dźwigni. ( w razie potrzeby ) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10755-jak-naci%C4%85gn%C4%85%C4%87-r%C4%99czny-hamulec/page/2/#findComment-375812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.