Gość kitek_27 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Witam serdecznie kolegów. Chciałem się podzielić moim problemem. Mianowicie byłem w warsztacie na naciągnięciu ręcznego. I robione pod tarczami i na lince przy tylnej belce i przy dźwigni w kabinie sprawdzane. Tarcze przy zakładaniu wchodziły ciasno, okładziny w szczękach są ok. Teoretycznie wszystko gucio. Wjechaliśmy na sprawdzenie i oto dla mnie i mechaników zadziwiające efekty: ręczny przy jeździe do przodu beznadziejny (prawie nic nie łapie), natomiast w tył auto ani drgnie. Oni nie wiedzą o co chodzi, ja tym bardziej, dla mnie magia. Dodam, że ręczny się pogorszył po zmianie tylnych tarcz wraz z klockami na nowe. Macie jakiś opcje? Pozdrawiam serdecznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Może trzeba jeszcze podciągnąć ? Napisz ile ząbków przeskakuje dźwignia przy zaciąganiu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kitek_27 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 (edytowane) Hej, dźwignia na maksa przeskakuje 13 ząbków. Sprawdzałem też moc ręcznego z 2-giego biegu, bo jedynka w porównaniu ze wstecznym mocna, też lipa. Może trzeba wyregulować na zero przy belce z tyłu linkę i przy dźwigni w kabinie i wtedy regulować w kołach? Bo miałem przy regulacji przy kołach w kabinie na maksa, a przy belce tylnej blisko maksa. Może to ma wpływ też. Pozdrawiam. Edytowane 16 Września 2011 przez kitek_27   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Może linki już są za mocno wyciągnięte. Przed regulacją w kolach luzujesz maksymalnie linkę przy dźwigni zaciągania. Po regulacji w kołach zaczynasz naciągać linkę przy dźwigni, jeśli to nie pomoże i będzie łapać wysoko to odkręć tą nakrętkę całkowicie i włóż z dwie - trzy, trochę większe nakrętki przed nią. Przy zaciąganiu na maksa ręcznego nie powinno być więcej jak 6-8 tyknięć zapadki Jak uda się dobrze wyregulować to ruszysz tylko na jedynce z dużym oporem, gdyż tylne kola nie będą się obracać a tylko przesuwać, nawet po betonie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czarodziej72 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Witam. Bardzo pomocne porady wraz z fotkami. Napewno zrobię i zobaczę czy coś się poprawi w moim opelku- Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orzeszko Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Witam forumowiczów pozwolę sobie na podpięcie się pod ten temat gdyż... Jeszcze z czymś takim się nie spotkałem, co prawda w nadchodzacą sobotę chce to rozebrać to wasza podpowiedz jest niedocenionym dobrem. Wczoraj rano odpalam sinterkę daje R i po cofnięciu ok 1.5 metra głośne du... Pierwsza myśl cofając w coś uderzyłem! Wyskakuje z auta oglądam nic nie ma, cofając dalej czuje wyczuwalny opór (jakbym pchał przyczepe z hamulcem najazdowym)... Do przodu rusza bez najmniejszego problemu, dotarłem do pracy zaparkowałem. Po pracy wszedłem zaczynam cofać znów to samo podciągam metr do przodu otwieram drzwi żeby sie wychylić i obserwowac koło podczas cofania no i co koła blokuje tak jakby ręczny był zaciągniety... No i pytanie które mnie nurtuje co tam się naprawiło?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Do przodu rusza bez najmniejszego problemu, dotarłem do pracy zaparkowałem. Po pracy wszedłem zaczynam cofać znów to samo podciągam metr do przodu otwieram drzwi żeby sie wychylić i obserwowac koło podczas cofania no i co koła blokuje tak jakby ręczny był zaciągniety... No i pytanie które mnie nurtuje co tam się naprawiło? Witam. Najpier sprawdził bym linki od ręcznego, czy się nie blokują i wracają po zaciągnięciu, nastepnie zaciski i klocki a na końcu szczęki od ręcznego. Jednym słowem trzeba zajrzeć pod samochodzik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Cześć! Ręczny masz dobrze wyregulowany ? Być może szczęka (jest jedna) "lepi" się do bębna przy cofaniu.Bez rozbierania się nie obędzie....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Mogę tylko potwierdzić, u siebie jak zaciągnę ręczny o dwa ząbki to do przodu pojadę swobodnie a do tylu co najwyżej 2 metry. Więc najpewniej linka nie odbija. Najlepiej podnieść tył i postawić na stojakach. Kręcąc do tyłu kołem będzie wiadomo które blokuje. Co dalej to już przedmówcy opisali.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orzeszko Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Cześć! W zależności od pogody, w sobotę to rozbiorę dam potem znać co jest... Póki co dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.