Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Witam wszystkich bardzo serdecznie To jest mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość. Otóż mój kadecik zaczął ostatni szwankować. Najpierw mulił i zalewał na benzynie, potem gasł na lpg. Wymieniłem parownik, kable W/N, świece oraz przeczyściłem palec i kopułkę. Pomogło, ale w niedługim czasie znów zaczął gasnąć na wolnych obrotach. Okazało się, że posypała się głowica. Zostały wymienione wszystkie zawory, razem z dotarciem, planowanie głowicy, pasek, termostat. Samochód ożył, lecz po tygodniu jadąc do pracy spadła moc, i zaczęła dzwonić głowica, jak przy spalaniu sutkowym. Podmieniłem map sensor, sytuacja bez zmian, cofnąłem o 2 stopnie zapłon, też dzwoni. Już niem sił, przecież nie zmienię całego auta. I teraz pytanie: 1. Czy map sensor steruje paliwem i zapłonem? 2. Czy w aparacie może się tak poprzestawiać, że zapłon będzie się zmieniał? muszę czymś jeździć, a auto po za tą usterką w dobrym stanie, czek nie świecił się. Z góry dziękuję za pomoc Dodam, że silnik to C14NZ poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10943-problem-z-zap%C5%82onem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 moze poszly popychacze hydrauliczne , czy cisnienie oleju jest prawidlowe?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10943-problem-z-zap%C5%82onem/#findComment-259486 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Jestes pewien, że nie pękła głowica? Uzywasz do odpalania Pb, czy od razu zasuwasz na gazie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10943-problem-z-zap%C5%82onem/#findComment-259050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Dzięki Już tamten problem rozwiązany Czujnik temperatury miał za niską oporność, oraz za słabo napięta rolka paska. Wszystko naprawiłem, chodzi świetnie, ale dziś po 30 kilometrach olej zaczęło wywalać. Porażka Chyba jakiś zimering, ale nie wiem czy ten na wale, czy inny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10943-problem-z-zap%C5%82onem/#findComment-258722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.