Skocz do zawartości

Wielokrotnie poruszany problem kontrolki z samochodzikiem.


Rekomendowane odpowiedzi

Ja przyznam szczerze nie mogłem zlokalizować tych przewodów kol. varthez jak podałeś na zdjęciu

Może go niema i jest zastapiony silniczkiem!! tak jak w ASTRZE 2. Ale w wiekszosci VB I Zafirze sa!! Idzie obok filtra paliwa z lewej strony!! i wchodzi do grodzi! A następnie podlączony do klap obok filtra pylkowego!! co widac na zdjeciu!!.Najlepiej szukac od podstaw czyli od pompy porzez elektrozawory!! lub dostac sie do filtra pyłkowego i w obrębie niego zobaczyc!! . Należy sprawdzic jeszcze ten czujnik na termostacie!! i swiece żarowe!!bo tych bledów jest sporo z tą temperaturą!!

 

  • Odpowiedzi 199
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość varthez

Witam ponownie forumowiczów zainteresowanych tym tematem.

na początek wielkie THX dla kol. Omnibus za czas poświęcony mojej Zośce, jednak okazało się że to niezły orzech do zgryzienia. Drugie dzięki dla kol. Brzozy za wkład w ratowanie mojego auta.

Dopiero teraz przeczytałem wcześniejsze posty i w temacie ostatniego zdjęcia kol. Brzozy - to jeśli takie ustrojstwo ma być gdzieś w okolicach podszybia (od strony silnika) to u mnie tego nie ma. Jest tam tylko goły mechanizm wycieraczek. A czy może być tak że jest to gdzieś w kabinie pojazdu, czyli po drugiej stronie grodzi ??

 

Gość varthez

Nie, teraz szukam elementu który pokazał na zdjęciu kol. Brzoza: http://img193.imageshack.us/img193/6443/abcd0001xng.jpg :P

EGR mamy rozpykany ale nie on stwarza problemu - niestety, Podobnie elektrozaworki oraz widoczne na przodzie komory silnika przewody podciśnienia. Lipa

 

Gość varthez

Błąd w dalszym ciągu się pokazuje, mało tego dzisiaj kolega Omnibus podpinając mnie pod kompa wynalazł mi jeszcze inne egzotyczne błędy 163, 164, 21, 2 i 44. Ja już nie mam siły :P

 

Gość Anonymous

Obawiam się, że może być problem z elektroniką.

Spróbuj symulować usterki i zobacz, czy prawidłowo są interpretowane.

Jeszcze sprawdź masę modułu. Jeśli bierze ją bezpośrednio z bloku silnika, to go odkreć i zetrzyj patynę.

 

Gość varthez

Obawiam się, że może być problem z elektroniką.

Spróbuj symulować usterki i zobacz, czy prawidłowo są interpretowane.

To co piszesz jest niestety ponad moje możliwości, jeśli chodzi o budowę i ewentualne naprawy samochodu jestem na etapie wczesnego kamienia łupanego. Mam jednak szczęście że kol. Omnibus jest z mojego miasta i wspomaga mnie w bojach. Teraz to raczej liczę na jego zdolności bo ja już się "wyprułem" z całej wiedzy :P

 

Błąd w dalszym ciągu się pokazuje, mało tego dzisiaj kolega Omnibus podpinając mnie pod kompa wynalazł mi jeszcze inne egzotyczne błędy 163, 164,

Jak masz dostęp do to vectry to sprawdź ten czujnik temperatury na termostacie kody 163 i 164. Podmień go i zobacz czy dalej te nieszczęsne błędy będą. A nóż to rozwiąze i problem nieszczęsnego EGR.

 

Jak co to znów wpadnij na techa( jak ten czujnik podmienisz)

 

Pozdrawiam

 

Gość Anonymous

Ostatnio miałem podobny problem ze sterownikiem i okazało się, że ktoś tak włożył nieudolnie wtyczkę, że jeden z pinów się zagiął.

Czasem dzieje się to również, gdy sterownik gubi masę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności