ja37 Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Wszystkie kłopoty z 24 robi przewód niebieski z kostki ISO radia. I ten 24 i znikająca data na TID-zie. Ale jego odłączenie skutkuje brakiem zasilania na wzmacniaczu anteny, wiec trzeba rozgryźć połączenia przy TID-zie. I tam odłaczyć kabel.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11323-kod-b%C5%82%C4%99du-24-co-to-i-dlaczego/page/2/#findComment-255560 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Pytanie może głupie, ale... co to jest TID i czemu poza błędem 24 nie mam wyświetlanych informacji RDS? Jest tylko data i godzina na zmianę. Z góry dzięki za wyjaśnienia (łopatologicznie proszę)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11323-kod-b%C5%82%C4%99du-24-co-to-i-dlaczego/page/2/#findComment-254882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Łopatologicznie - TID to ten wyswietlacz od godziny, daty/radia i temperatury. RDS, może twoje radio jest niekompatybilne? Radio i 24 jest powiazane. Jak nie masz RDS, a sądzisz, że twoje radio musi wyświetlać na wyswietlaczu, to trzeba odciąć kabel przy wtyczce TID-a, bodajże szaro/czerwony. Napisz do szeryfa, żeby się upewnić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11323-kod-b%C5%82%C4%99du-24-co-to-i-dlaczego/page/2/#findComment-254862 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Dzięki! Napisałem do Szeryfa. Zobaczę, co mi odpowie. Może samo radio jest niewłaściwe. Wracając do wątku z kodem 24: mój problem z gaśnięciem silnika wynikał z zaśniedziałej wtyczki czujnika położenia wału. Wymieniłem wtyczkę na nową i jest ok, ale szarpie dalej. Wyjąłem zegary jak mówiłeś, przeczyściłem styki impulsatora i nic to nie dało. Folia zegarów jest już troszkę pofałdowana i odkleja się w kilku miejscach, ale połączenia są ok. Zastanawiam się nad wymianą impulsatora lub całych zegarów na świeższe z nowym impulsatorem, ale to pewnie poroniony pomysł...(?) Czy Astra F z najsłabszym (chyba) silnikiem C14NZ ma poprowadzoną wiązkę do obrotomierza, da się osobno podłączyć obrotomierz, czy trzeba puszczać nowe kable??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11323-kod-b%C5%82%C4%99du-24-co-to-i-dlaczego/page/2/#findComment-254307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Sam nie wiem, jak z tym kablem. Z corsą ja musiałem ciągnać kabel, a kumpel z tym samym motorem i wyposażeniem już go miał...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11323-kod-b%C5%82%C4%99du-24-co-to-i-dlaczego/page/2/#findComment-254305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cantonaa87 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Sam nie wiem, jak z tym kablem. Z corsą ja musiałem ciągnać kabel, a kumpel z tym samym motorem i wyposażeniem już go miał... Witam Podłączam się pod temat. Mam problem z kodem błędu nr. 24 do tego stopnia, że jak odpalam silnik to praktycznie odrazu spadają obroty i gaśnie. Zamieniałem już impulsatory, sprawdzałem napięcie na kostce iso na tym kablu od impulsatora i jest 12 v aczkolwiek nie ma skoków od 0 do 12 przy toczeniu się samochodu tylko stałe 12 v. Sam już nie wiem co mam robić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11323-kod-b%C5%82%C4%99du-24-co-to-i-dlaczego/page/2/#findComment-438353 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cantonaa87 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam Podłączam się pod temat. Mam problem z kodem błędu nr. 24 do tego stopnia, że jak odpalam silnik to praktycznie odrazu spadają obroty i gaśnie. Zamieniałem już impulsatory, sprawdzałem napięcie na kostce iso na tym kablu od impulsatora i jest 12 v aczkolwiek nie ma skoków od 0 do 12 przy toczeniu się samochodu tylko stałe 12 v. Sam już nie wiem co mam robić. Panowie bardzo proszę o pomoc, jestem zdesperowany   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11323-kod-b%C5%82%C4%99du-24-co-to-i-dlaczego/page/2/#findComment-438395 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.