Skocz do zawartości

Kod błędu 24. Co to i dlaczego??


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie kłopoty z 24 robi przewód niebieski z kostki ISO radia.

I ten 24 i znikająca data na TID-zie.

Ale jego odłączenie skutkuje brakiem zasilania na wzmacniaczu anteny, wiec trzeba rozgryźć połączenia przy TID-zie.

I tam odłaczyć kabel.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pytanie może głupie, ale... co to jest TID i czemu poza błędem 24 nie mam wyświetlanych informacji RDS? Jest tylko data i godzina na zmianę. Z góry dzięki za wyjaśnienia (łopatologicznie proszę)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łopatologicznie - TID to ten wyswietlacz od godziny, daty/radia i temperatury.

RDS, może twoje radio jest niekompatybilne?

Radio i 24 jest powiazane.

Jak nie masz RDS, a sądzisz, że twoje radio musi wyświetlać na wyswietlaczu, to trzeba odciąć kabel przy wtyczce TID-a, bodajże szaro/czerwony.

Napisz do szeryfa, żeby się upewnić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki! :lol:

 

Napisałem do Szeryfa. Zobaczę, co mi odpowie. Może samo radio jest niewłaściwe.

 

Wracając do wątku z kodem 24: mój problem z gaśnięciem silnika wynikał z zaśniedziałej wtyczki czujnika położenia wału. Wymieniłem wtyczkę na nową i jest ok, ale szarpie dalej.

Wyjąłem zegary jak mówiłeś, przeczyściłem styki impulsatora i nic to nie dało. Folia zegarów jest już troszkę pofałdowana i odkleja się w kilku miejscach, ale połączenia są ok.

Zastanawiam się nad wymianą impulsatora lub całych zegarów na świeższe z nowym impulsatorem, ale to pewnie poroniony pomysł...(?)

 

Czy Astra F z najsłabszym (chyba) silnikiem C14NZ ma poprowadzoną wiązkę do obrotomierza, da się osobno podłączyć obrotomierz, czy trzeba puszczać nowe kable??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Gość cantonaa87

Sam nie wiem, jak z tym kablem.

Z corsą ja musiałem ciągnać kabel, a kumpel z tym samym motorem i wyposażeniem już go miał...

Witam

 

Podłączam się pod temat. Mam problem z kodem błędu nr. 24 do tego stopnia, że jak odpalam silnik to praktycznie odrazu spadają obroty i gaśnie. Zamieniałem już impulsatory, sprawdzałem napięcie na kostce iso na tym kablu od impulsatora i jest 12 v aczkolwiek nie ma skoków od 0 do 12 przy toczeniu się samochodu tylko stałe 12 v. Sam już nie wiem co mam robić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cantonaa87

Witam

 

Podłączam się pod temat. Mam problem z kodem błędu nr. 24 do tego stopnia, że jak odpalam silnik to praktycznie odrazu spadają obroty i gaśnie. Zamieniałem już impulsatory, sprawdzałem napięcie na kostce iso na tym kablu od impulsatora i jest 12 v aczkolwiek nie ma skoków od 0 do 12 przy toczeniu się samochodu tylko stałe 12 v. Sam już nie wiem co mam robić.

 

Panowie bardzo proszę o pomoc, jestem zdesperowany :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności