Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam Tak jak w temacie. Jak jest rozgrzany to dlugo kręci aby odpalić. Sprawdzałem ciśnienie pompy i wyszło niecałe trzy atm. , ale po wyłączeniu silnika momentalnie spada do zera. Czy to może mieć coś wspólnego i co siedzi w takim razie ? POMPA? ciśnienie sprawdzałem z mechanikiem tuż przy zbiorniku na doprowadzeniu paliwa do silnika. Błędów niema   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Jak przystało dobrym zwyczajem zapraszam najpierw tu: http://forum.opel24.com/witamy-vt29.htm i dobrze by było abyś uzupełnił swój profil o symbol silnika. Na początek mogę powiedzieć tylko tyle, że pierwsze uderzenie z pompy może być i 3-5-6 bar, ale na listwie znajduje się regulator ciśnienia i ciśnienie na niej to np. około 3bary   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja bym zaczął od regulatora cisnienia paliwa, jeśli to benzyna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.