Skocz do zawartości

problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Tak jak w temacie.

Jak jest rozgrzany to dlugo kręci aby odpalić.

Sprawdzałem ciśnienie pompy i wyszło niecałe trzy atm. , ale po wyłączeniu silnika momentalnie spada do zera. Czy to może mieć coś wspólnego i co siedzi w takim razie ? POMPA?

ciśnienie sprawdzałem z mechanikiem tuż przy zbiorniku na doprowadzeniu paliwa do silnika.

Błędów niema

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przystało dobrym zwyczajem zapraszam najpierw tu:

http://forum.opel24.com/witamy-vt29.htm

i dobrze by było abyś uzupełnił swój profil o symbol silnika.

Na początek mogę powiedzieć tylko tyle, że pierwsze uderzenie z pompy może być i 3-5-6 bar, ale na listwie znajduje się regulator ciśnienia i ciśnienie na niej to np. około 3bary

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności